wtorek, 16 lipca 2013

Omówienie lalki Wydowny PG!

Znalazłam omówienie Webarelli. Dzięki temu filmikowi wiemy,że jej zwierzak nosi imię Shoo.
Można się doczytać kawałka jej BIO oraz urywki pamiętnika.


Zadziwia mnie fakt,że na pudełku jest historyjka,że walczy ze złem,a w komiksie Spectry ukradła jakąś magiczną obrożę. Trochę mi się to nie klei.
Jeśli chodzi o samą lalkę - jest prześliczna. Chciałabym ją mieć,jednak fundusze ''sprowadzają mnie na ziemię''. Podoba mi się to,że ma tyle rąk, są świetne - i każda inna! Mam zastrzeżenia tylko do jej fryzury, nie podoba mi się,że jest taka przerwa pomiędzy ''kitką'' a resztą włosów jak pokazywano na filmie. Poza tym nie mam uwag i bardzo chciałabym ją mieć. 

Podoba wam się ta lalka? Chcielibyście ją mieć?


8 komentarzy:

  1. Jejciu... napisałaś minutę przed moim wejściem :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem zdarza, że trafiają się anty-bohaterzy, czyli czasem działają dobrze, a czasem źle. Najwidoczniej taka miała być pajęczyca.

    ~Katty

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogło być tak, że najpierw była zła, ale potem stała się dobra. No wiecie, jak w niektórych filmach czy kreskówkach o super bohaterach.
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczna ale wątpie że się zmieści u mnie w funduszach :\

    OdpowiedzUsuń
  5. Ne wyświetla mi się :(. Dasz linka?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zbieram na nią odkąd pokazałyście ją w wersji PG na swoim wybornym blogu:D
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  7. czy mi się wydaje czy to omawia chłopak? jestem bliska zakochania się *-* ;). a lalka wspaniała, chyba muszę zacząć na nią zbierać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)