sobota, 27 lipca 2013

Kolejne zdjęcia najnowszych lalek plażowych!

Są już kolejne, nowe zdjęcia ''plażowej trójki'': 
-Rochelle
monster-everafter-high-girls:

Her swimsuit is really adorable! Honestly put some leggings, pants, or skirt on her and it could be a really cute frilly top! 

Her accessories are the same translucent blue color and she comes with a bue and pink towel. 
monster-everafter-high-girls:

And finally her shoes! They are the same mold as her signature shoes, except the same blue as her accessories. However, I’m very please with the blast of blue into her color scheme! Its a very nice change of pace (‐^▽^‐) 
http://2.bp.blogspot.com/-DtyxeigO00g/UfLoskOHfSI/AAAAAAAAh-s/GfxC091GaxI/s1600/tumblr_mqk86oFsFb1rdrul0o1_500.png 
http://3.bp.blogspot.com/-0rgDmCJhcQs/UfLo9ATY00I/AAAAAAAAh-0/Jz_5IfuEv4g/s1600/tumblr_mqk9aiSua51rdrul0o1_500.png 
-Frankie
http://4.bp.blogspot.com/-HgqkBb_U7X8/UfLskGKMDOI/AAAAAAAAh_U/2BEN1eT-1ps/s1600/tumblr_mqkbzzGMFw1rdrul0o1_500.png 
http://4.bp.blogspot.com/-69E7Va7oKig/UfLzp7AVroI/AAAAAAAAh_k/W_7obwj7-pg/s1600/tumblr_mqkcsxQj991rdrul0o1_500.png 
http://3.bp.blogspot.com/-EUT0mkAK9hE/UfLzqUu-5yI/AAAAAAAAh_s/T6_Ba4pRZEo/s1600/tumblr_mqkdhsoEPn1rdrul0o1_500.png 
monster-everafter-high-girls:

Her shoes are the same mold as the Sweet 1600 shoes and they are a greenish yellow like her bag and glasses! 
-Holt
monster-everafter-high-girls:

And finally we have Holt! He’s got orangey red sunglasses, and his make-up is unchanged. 
 
-Wszyscy razem
 

Ja już wyrażałam swoją opinię o tych lalkach w poprzednim poście o nich. Zdjęcia są bardzo dokładne więc ,,możecie obczaić'' ich ze wszystkich stron ;) 

Podobają wam się te lalki? Która najbardziej i dlaczego? 


7 komentarzy:

  1. Rochelle. Nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się Rochelle ponieważ jej strój jest zabójczy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Rochelle jest przepiękna!!!!!! I WOw-Frankie ma niebieskie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dość oryginalne włosy ma Frankie :3 Ona podoba mi się chyba najbardziej. Nie podobają mi się włosy Rochelle, wolałam ją z długimi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi zdecydowanie najbardziej podoba się Rochelle na taki jej wydanie właśnie czekałam.
    A co na ostatnim zdjęciu robią lalki Ever After High ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Rysunek Rochelle jest bardzo podobny do Scaris, podobnie jak z Frankie Basic i School's Out.
    Według mnie, niezbyt się postarali przy strojach. Spódniczka gargulicy jest stanowczo za krótka. Grzywka Frankie to porażka.
    Ale to moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. buty i bransoletka Rochelle są z Basic po prostu je przefarbowali na błękit

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)