poniedziałek, 22 lipca 2013

Recenzje i omówienia lalek 13 Wishes ;)

Zostałam poproszona o poinformowanie was,że już na You Tube możemy zobaczyć recenzję lalek Monster High - Haunt The Casbah. Są one na kanale Kocham-zabawki.pl
Polecam zobaczenie. Lalki są bardzo szczegółowo omówione i pokazane ze wszystkich stron. 
Podoba mi się to,że nie kryją defektów lalek, mówią i opisują jak jest,a to rzadkość w tej branży. 
Za zwyczaj opisują tylko w tych najlepszych stronach.
Ostatni filmik będzie miał premierę we wtorek o 15.00.

Czas na zabawę taneczną w marokańskim stylu! Upiory z Monster High® postanowiły zorganizować imprezę, podczas której zabłysną w egzotycznym stylu! Ubrane są w wystrzałowe kreacje, wprost „kapiące" złotem, błyskotkami i żywymi kolorami. Każda lalka ma w komplecie figurkę latarenki, aby stworzyć jeszcze bardziej upiorny klimat. W kolekcji: Frankie Stein®, Clawdeen Wolf®, Draculaura®.



Gdybym miała wybierać,Draculaura bardziej mnie urzekła od Frankie. Clawdeen na razie nie jest pokazana. Z racji tego,że mam już wszystkie te upiorki w innych seriach,nie szykuję się na nie, jednak zachęcam i polecam je wam ;)

Podobają wam się omówienia lalek? Czekacie na filmik z Clawdeen? Która lalka Haunt The Casbah najbardziej się wam podoba?



16 komentarzy:

  1. Ja chyba kupię Frankie, albo Draculaurę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest już gra Die-Ner :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam te lalki w innych seriach ;/ Zaraz obejrzę omówienia. Naj podoba mi się Draculaura ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. A i Alekso. Pinger już nie szwankuje. Wrócisz? Plosssę *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest już gra Draculaura Die Ner na star sue.

    Howie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam Draculaurę Haunt the Casbash, polecam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowe zdjęcia Wydowny Spider! Jeśli chcecie to opublikować chcę, aby było napisane źródło - Ktosia.

    http://24.media.tumblr.com/58f996707edb5e7cf1a3afb6007b792d/tumblr_mqcexeaOGo1ra8gmho1_500.jpg


    Ktosia

    OdpowiedzUsuń
  8. Znowu ja. Znalazłam zdjęcia z Elisabeth i Viperine - zbliżenie.

    http://25.media.tumblr.com/678e30d4ccdb67f5887c32471b122cef/tumblr_mq94c7JhIi1ra8gmho1_500.jpg

    http://25.media.tumblr.com/dab664d6579332a300db5a08eb6aba66/tumblr_mq92k8kwrL1ra8gmho1_250.jpg

    Zdjęcia słabe, ale mam nadzieję, że pomogłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na star sue jest nowa gra z Draculaurą
    http://www.starsue.net/game/Draculauras_Die-Ner.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Alexo mogła byś pokazać nam- Fanom swoje monsterki ?

    PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROSIMY !

    Zuzella96 =^.^=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Aleksa

      Tak, pokazuję je w (jak to mówi Vii [<3]) ,,fejszyn sejszyn'' na moim drugim blogu tanczacazduchami.blogspot.com
      Jest tam lista oraz zdjęcia ;)

      Usuń
    2. To jest "feszyn seszyn" xdd

      Usuń
    3. jeej :D

      Zuzella96

      Usuń
  11. Lala jest nawet ładna ale coś mi nie pasuje u Fran. Pewnie to ta złota biżuteria

    Freaky Diva

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)