sobota, 20 lipca 2013

Ghouls Night Out - zdjęcia

Kochani, dziś znalazłam dobrej jakości zdjęcia lalek GNO. Radzę powiększyć zdjęcia, by przyjrzeć się
szczegółom.





Kolczyki Ven zawsze mi się podobają. W tej serii oczarowała mnie fryzura i
makijaż, jednak nie mogę powiedzieć tego samego o dole upiorki.
Te "kabaretki" i buty są okropne. Sukienka całkiem ok, ale nie w moim
guście, torebka przepiękna. Całą lalkę oceniam na 5/10


Lalka jest dość banalna, wolałabym zobaczyć Claw w innych kolorach niż tylko: fiolet,
złoto, fiolet, złoto i w kółko to samo. Brakuje mi tych neonów w których Deenie bardzo dobrze.
Tak jak na Comic Con. Mattel powinien zastosować więcej printów na ubraniach upiorek,
a nie wciąż te same wzorki. Pasemka też są dosyć banalne, a fioletu jest o wiele
za dużo! Oceniam ją na 4/10



Rochelle już widzieliśmy daawno temu. Zawładnęła moim sercem,
dlatego koniecznie muszę ją mieć gdy tylko wejdzie do... allegro
w niskiej cenie. Moim zdaniem jest najpiękniejszą lalką MH razem z Venus MF.
Ocena to 10/10



Szkoda, że zombie sprzedają jedynie z innymi lalkami, bo na pewno
wiele osób skusiłoby się na nią. Ghoulia GNO, bardzo mi się spodobała,
jest dziewczęca i elegancka zarazem ^.^ . 8/10




No i buty, wszystkie z tej serią są zayebiste. (oprócz butów Ven- błee)
Claw miała już te byty w Fashion Pack, ale i tu sprawdzają się wspaniale.
Ogólnie te buty zawsze mi się podobały.

Polecam zakup tego zestawu lalek, ponieważ lalki są ładne, a tylko
niektóre ubrania nadawałyby się do wymiany. (wg. mua)
Dziwnie to określiłam :-D .

Jak podobają wam się te lale?

PS.
Wczoraj zamówiłam Venus Music Festival,
już nie mogę się doczekać gdy przybędzie.
No, a teraz gratulować Vii. :**


20 komentarzy:

  1. Lalki super! A teraz gratulacje Vi Venus MF jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekhem... Jest nowe zdjątko Ghoulii z serii PG ;) Link: http://cdn.specktra.net/d/d1/d1730d90_tumblr_mq4zphGtRT1r9fapvo1_500.jpeg

    Według mnie lalka jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lalka Rochelle GNO jest na Allegro za 99.99 u użytkownika Bobo-San

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :** I zgadzam się co do Deen .

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam Venus MF;) Jest cudna!!! I też poluje na tą Rochelle ;.;

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kopiują od nich!! Ale co do waszego bloga powinniście pisać źródło do zdjęć tak na wszelki wypadek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiolusiu, nie znasz się :* Venuska jest cała zwyebiszta *.*

    Żożo (NIEZALOWOWANA)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki, że kupiłaś Venus :)

    Co do serii: mnie się najbardziej podoba Venus. Fryzura i sukienka: bosssssska. Buty i te... Eee, skarpety (xD) już mniej, ale i tak całość jest genialna. A ta dłoń Venuski, z tym gestem... Awwwwww!!! Venus zawsze była i będzie dla mnie punkiem, więc ten gest jak najbardziej do niej pasuje. Raz chciałam nawet zgiąć w ten sposób rękę swojej Frankie, ale się nie odważyłam ;_;

    Blue Raven

    OdpowiedzUsuń
  9. Vii. Coraz bardziej nie podoba mi się twój styl pisania :c Proszę, przyłóż się do tego, bo to nie Połączone, to MMH i obowiązują tu trochę inne normy pisania :c
    PS. Z milordem Żożolem dzielę się szczegółami o majne wyjeździe :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. Więcej opisów, jak w moim zeszłym eseju na polski :**

      Usuń
  10. Rochelle zamierzam kupić ^_^ Jest boska!!!
    Ghoulia naprawdę śliczna. *-* Szkoda, że mam i że w 4-paku. :(
    Claw - wow! Ładna, ładna, lecz moja (SCOF) jednak bardziej ujęła mnie za serce.
    Venus - góra ładna, dół - blee... :x

    Venus MF kupiłam niedawno w Carrefourze ^^ Za 60 zł była, a moja najka kupiła Clawdeen, która (ze zdziwieniem stwierdzam) na żywo prezentuje się bardzo ładnie. Za ile swoją Venus zamówiłaś? :3

    OdpowiedzUsuń
  11. PS. Na Rochellkę poczekam, aż wyjdzie do sklepów. Zwykle na początku są duże promocje, jak z MF. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrzcie, jaki fajny filmik ktoś zrobił, Venus MF, Rochelle GNO, i Robecca Basicow (przebrana) http://m.youtube.com/watch?v=UtwiWmbisuo

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kupuje Rochelle. Ale nie czekam. Dla mnie sto zł za lalke to jest taka normalna cena, więc kupuje. Mam już Lagoonę GNO.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko byłoby perfect gdyby nie buty Venus :)

    Freaky Diva

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)