poniedziałek, 22 lipca 2013

Nowa gra MH oraz EAH :/

Pojawiła się niedawno gra z Draculaurą.
Nie podoba mi się. Nie powinni łączyć EAH z MH. Złym pomysłem było,by upiorka usługiwała księżniczkom. Uważam,że jest to niesprawiedliwe. 
Bardzo się zastanawiam,czy jakaś księżniczka w swojej grze będzie obsługiwała potworki -.-'' 
Bardzo zły ruch starsue.net!
Jeśli jednak chcielibyście zagrać to tutaj link do niej ;)

Tutaj mam dla was oczywiście screeny z gry: 

 

Podoba wam się nowa gra? Zagracie? 


19 komentarzy:

  1. Głupio, że tak robią. Sądzę, że Mattel teraz bardziej skupia się na EAH niż na MH. Nie powinni łączyć dwóch konkurencyjnych szkół. Robią sobie tym szkody...

    OdpowiedzUsuń
  2. tam przychodza ever i star sue lol star sue ma w domu objad :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna. Draca :) uwielbiam ją. / Rainbow Dash

    OdpowiedzUsuń
  4. Na fb Star Sue jest zapowiedź ubieranki Abbey Home Ick, ale chyba bez Rossa :(. Link: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=673070849374289&set=pb.140251719322874.-2207520000.1374568167.&type=3&theater

    Saw

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się ona podoba. A i jeżeli chcesz wiedzieć to pojawiły się oficjalne pozy lalek Ever After High!http://www.flickr.com/photos/93490253@N05/favorites/with/9254946136/lightbox/ Jak jeszcze poszperasz w zdjęciach tego użytkownika, to znajdziesz nowe lalki czyli 2 pack w którym jest dziewczyna i chłopak. Lalki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.youtube.com/watch?v=lpAAyj1nZNY
    All takie inne omówinie lalek 13 wshes
    jest tam
    -lagoona
    -Hawleen
    -Gigi
    - twyla
    ( tylko jest po Francuzku )
    ale mozan zoabczyc datele lalek
    ja znam francuzki wiec rozumiem ale nie wiem jak wy ?

    POLI

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ładnie jest wysługiwać się starszymi od siebie *~*
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  8. Poza tym można podawać im takie jedzenie, które "oczyści je od środka" |d
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to jest bez sensu jeżeli chodzi o gre . No ale zastanówmy się pożądnie. Czy Mattelowi będzie się opłacało robić następną lalkę C.A Cupid ?

    OdpowiedzUsuń
  10. al czy moja nowinka o omówiniu lalek gigi laggona howllen doszła z 13 wshes a dla mnie to kretinizm dlaczego nasze upoirki moja obsugowąc ta eah jedynie kogo tam widziałam to c.a cupid

    poli

    OdpowiedzUsuń
  11. Jadę do siedziby Star sue .net. Kto chętny? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie chcę nic mówić, ale ludzie którzy zajmują się tymi grami obczajają w tym samym czasie WIĘKSZOŚĆ GIER na starsue.net.
      W praktyce oznacza to tyle, że dla nich Briar, Maddie, Raven i Apple wyglądają tak samo jak Frankie czy Spectra. Według nich mogą to być kolejne postacie z MH. Nie ma się czemu dziwić.
      Pozdrawiam,
      Pies-ciastkA

      Usuń
    2. Oni wiedza, ze to nie są MH-.-.

      Usuń
    3. Skąd ta pewność?
      Pies_ciastkA

      Usuń
    4. Ja ale Star Sue płaci za bilety i naukę angielskiego czy jakiegoś tam jącyka Xd


      agis213

      Usuń
    5. Lidia, mamy trzy miejsca do objechania ;p USA, bo chcemy Cupid z powrotem, San Diego, bo wystawili Catty jako nową lalkę i teraz siedzibę StarSue :ppp
      Anonimku: bo to widać. Choćby patrząc, ze większość postaci z EAH wyglada bardziej jak ludzie, a MH na pierwszy rzut oka nie są normalnymi ludziami ;p (specjalnie napisałam "ludziami")

      Usuń
  12. Gra sama w sobie 4/5 może być.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)