piątek, 5 lipca 2013

Draculaura i Clawd w serii Music Festival

Zapewne pamiętacie informację o tym, że w serii Music Festival miał pojawić się jeszcze dwupak, w którego skład miały chodzić lalka Draculaury i Clawd'a. Tak więc, w końcu się doczekaliśmy, gdyż lalki są już w pudełku.

 Za informację dziękuję Szatan Kinga, chociaż i tak udało mi się znaleźć trochę większe zdjęcie:)

Radzę powiększyć zdjęcie, gdyż jest naprawdę duże.
Pierwsze, co mi się rzuciło w oczy, to pudełko. Znacznie się różni od innych, oczywiście w pozytywnym sensie. Jeśli coś jeszcze zauważyliście, jest to na pewno czaszka, na której dumnie spoczywają czerwone słuchawki. Co do samych lalek: Draculaura jest ładna, jednak mam wrażenie, że widziałam ten makijaż na niej w innych seriach. Strój również nie jest najgorszy. Buty mają dość prosty kształt, ale nie prezentują się najgorzej. Jeśli chodzi o Clawd'a: jego strój jest trochę mało pomysłowy, jednak należy zauważyć, że stroje dla chłopaków projektuje się o wiele gorzej, niż dla dziewczyn, a przynajmniej taka jest moja opinia.

Zamierzacie kupić ten dwupak? Jaka jest wasza opinia na temat pudełka?


3 komentarze:

  1. Mi się nie podobają. Poza tym - mam ich w serii School's Out :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz fajnie:D :3

      Moje zdanie jest takie:myślę że gdybym miała wybierać:School's Out czy Music Festival,to padło by na tą serię:>

      Usuń
  2. Ja mam ich już w serii School's out, jednak gdybym mogła jeszcze raz wybrać, w życiu nie wybrałabym TEGO. Clawd ma fatalną fryzurę, a ciuchy... No, tragedia, jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)