poniedziałek, 15 lipca 2013

Wyniki 3 edycji ,,Moja Upiorna Postać''!

Witajcie!
Dostałam od was bardzo dużo prac,więc pewnie co niektórzy czekali na te wyniki.
Opisów postaci było tak dużo,że ciężko mi było wybrać 3 zwycięskie,dlatego mam też 2 wyróżnienia.
Nagrodą dla was oczywiście są dyplomy i postaci zrobione przeze mnie.
Przejdę od razu do 1 miejsca:
Jej postać to Emily Van Dort, córka Gnijącej Panny Młodej. Opis jej monsterki był zabójczy! 
Sami zobaczcie:
2 miejsce:

Jej postać to Karen Triangul. Opis Córki Krakena bardzo mi się spodobał. Tutaj jej BIO i postać:
3 miejsce:


Jej opis przedstawiał Holly Wood, córkę Driady i Ducha Złego Drzewa:
Jak już wspominałam,mam jeszcze 2 wyróżnienia. Dziwnym trafem przyznałam je 2 myszołaczką :)
Mitchie Hide,którą stworzyła Nasya i Mousy Cheese, autorstwa Spectry-Voncerber. Myszki są zupełnie różne. Mitchie woli pastelowe barwy,natomiast Mousy ''uderza'' w neony i odważne stroje:
 Oto wasze dyplomy:

Oczywiście obiecałam miejscom podiumowym wspólne zdjęcie. Ich postacie dorobiły się kolejnej wersji,którą nazwałam ,,Ghouls,I won!''. To było właśnie tło dyplomowe:
Było ciężko,ale podołałam zrobienia postaci bez basów i obrazek opiera się na moim rysunku. Postacie trzymają puchary,które zdobyły. Gratuluję im,osobom wyróżnionym oraz wszystkim innym,którzy startowali w tym konkursie.




13 komentarzy:

  1. Wiedziałam że nie wygram gratki dla osób które zdobyły jakieś miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się nie podoba Emily van Dort. Ne ze art, ogolniempostac, jakoś mi się... Nie podoba mi się, driada jest hiper, kraken tez fajny. Wg mnie z tej trójki powinna wygrać driada. Myszki są... Slodziutkie, nic innego mi się przychodzi na myśl, są czadowe! Szkoda, ze ja nic nie wygrałam, ale trudno, może kiedy indziej się poszczesci.... A myślałam ze feniks to fajny pomysł :p.
    Mam dzisiaj urodzinki! 15! Sto lat, sto lat... :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, dzięki, dzięki i gratki, gratki, gratki dla I, II, III miejsca i dla Nasya. Super prace

    Spectra-Voncerber

    OdpowiedzUsuń
  4. Alekso, postarałaś się.Naprawdę nie modę się napatrzeć na moją Emily.Jest niesamowita!!lepszej nie mogłam sobie wymarzyć!!
    P.S Już czekam na kolejną edycję mam w głowie 10000000 pomysłów!!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie sie podobaja myszki

    OdpowiedzUsuń
  6. Aleksa, na e-mailu pisałaś mi że mam 1msc, a mam 2 :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Pisałam,że wygrałaś,ale jakie miejsce dokładnie to nie powiedziałam ;)

      Usuń
  7. Dziękuję ! Jednak warto było wziąć udział.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)