piątek, 5 lipca 2013

Monster High podbija dorosłych?

Znalazłam informację, że sklep Hot Topica, najprawdopodobniej meksykański, rozpoczął produkcję ubrań dla dorosłych z, jak to powiedzieli, ekskluzywnymi wzorami. Według tego, co tam było napisane, pierwszy egzemplarz jest już w sprzedaży, a wygląda on tak.


Nie wygląda w sumie tak bardzo źle, jednak jakbym mogła, nie kupiłabym jej. Dobrze, to może przetłumaczę wyrażenia, które się na niej znajdują:
,, Monster High prezentuje
The Teenage Scream
Draculaura powstaje
Wstęp: Draculaura jest sobą
Mała córeczka tatusia ma swój własny styl''
Tłumaczenie oczywiście mogło być inne, jednak zrobiłam tak, jak według mnie najlepiej pasowało. Jest to coś w stylu okładki magazynu, dlatego nie tłumaczyłam The Teenage Scream.

Czy uważacie, że ta koszulka nadaje się dla dorosłych?


5 komentarzy:

  1. Jest już draculaura swim class
    Chloe Darkness

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym takie chciała dla siebie ^.^ S+Śliczna bluzka w moich ulubionych kolorach *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym taką, ale nie z Lalą. wolałabym Frankie, Abbey, Operettę lub Jacksona xD jak znajdziecie więcej projektów to napiszcie na blogu :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem ta koszula nie nadaje się dla dorosłych !!! ALE JEST IDEALNA DLA DZIECI ^.^

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)