czwartek, 4 lipca 2013

Kostiumy Power Ghouls!

Zastraszniste dzień dobry ponownie!
Znalazłam dla was kolejną,elektryzującą nowinkę!
Podobały wam się lalki Power Ghouls? Zrobili już na ich podstawie kostiumy!:

- Kostium Torelai: 



 

Jak dla mnie kostium jest świetny. Szkoda,że jestem już za stara na takie przebieranki.
Wszystkie detale są zachowane. Jedynie co mnie tu gryzie to maska. Wydaje mi się troszkę za mała na modelkę.

- Kostium Spectry: 

http://cdn.specktra.net/6/61/61994373_14558892_201306251320.jpeg 

Przebranie Spectry jest dla mnie za szare. Wzory też tego nie ratują. 
Buty wyglądają jak z folii aluminiowej,a  ''pelerynka'' jak z różowej taśmy klejącej. Do tego dochodzi namalowana markerem maska na twarzy... 
Bardzo słabo - nic mi się tutaj nie podoba.

- Kostium Frankie:  

 

Lalka Frankie jako super bohaterki nie przypadła mi do gustu. Ze strojem jest inaczej. Kostium jest śliczny,dopracowany, wszystko mi się podoba.

Co sądzicie o tych strojach? Który wam się najbardziej podoba?


3 komentarze:

  1. żal , nie chce nikogo obrazić ale lepiej zrobić samemu cosplay np. vocaloid , a nie kupować żalowe kostiumy dla DZIECI

    OdpowiedzUsuń
  2. na polskiej stronie MH sa nowe odcinki:
    -Przepis na szóstkę - odcinek tylko na DVD upiorki rzadzą
    -Tylko dla mężczyzn - też dostepny na DVD
    -Siła sprytu - uwaga!!! odcinek z Jinafire
    -Straszy-dziedzictwo - ze Skelitą
    Naj-upiofajniejsza pora roku - z Cupid

    CerberkaV

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakieś nie udane te kostiumy :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)