niedziela, 21 lipca 2013

Logo "Frights, Camera, Action!"

Na ten film czekam z niecierpliwością! Będzie dużo nowych postaci i bardzo ciekawa tematyka.
Pojawiło się już logo. Co prawda nie jest w dobrej jakości, ale zauważyć można, że jest ozdobione diamentami. Jest całkiem ładne.





Postacie do filmu? Od lewej widzę Clawdię, Honey, (co prawda jej artu jeszcze nie widzieliśmy, ale ten
cień jest bardzo podobny) Innych już nie jestem w stanie rozpoznać.

Poznajecie dwa ostatnie cienie?
Czekacie na ten film?


EDIT od Aleksy:
Znalazłam jeszcze inne zdjęcie. Bodajże z początku filmu:
http://25.media.tumblr.com/aa6641b6221fdff2dbe056e3117b2f6e/tumblr_mq97fuHFkU1r1yupqo1_1280.jpg

O innych cieniach możecie przeczytać w poprzednim poście ;3

10 komentarzy:

  1. Dlaczego opublikowałaś mój post? -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O co chodzi Violetce?

      Usuń
    2. Ups! Myślałam,że jest już opublikowany,a ja edytuję go x.x Sorry,ale... był już gotowy, musiałam się zagapić.

      Usuń
    3. Ok, spoko.

      Usuń
  2. Logo wygląda spoko. Ale ciekawi mnie co będzie robić Clawdia w filmie. Będzia reżyserką? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Clawdia, Honey, Elizabeth i Vampirella xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Viperine. Zastanawia mnie, ze miała być Deuce's sister, a jest cała rozowiutka. Nie żebym sie skarżyła, bo mi sie podoba, ale mnie to zastanawia... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zobaczcie to! http://i2.pinger.pl/pgr475/7d703ff4001f198151ecf3b5

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekhem... To są lalki tych dwóch obok Clawdii i Honey : http://25.media.tumblr.com/678e30d4ccdb67f5887c32471b122cef/tumblr_mq94c7JhIi1ra8gmho1_1280.jpg Jakość okropna ale są, mogę zagwarantować że to one, czarno białą po butach a drugą nwm xD Ale na 100 pro ;***

    Clawdeen.High.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już chcę ten film *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)