niedziela, 14 lipca 2013

Zdjęcie Venus i Ghoulii GNO :)

Znalazłam przed chwilą zdjęcie 2 lalek z packu GNO. Są to Venus i Ghoulia.
Możecie teraz się im dokładnie przyjrzeć:
http://2.bp.blogspot.com/-g2a78I0Gceg/UeLptstWaqI/AAAAAAAAhac/4Vwc-ikDqM4/s1600/tumblr_mpxu5nVG4D1ra8gmho1_500.jpg 
Z tych dwóch lalek bardziej podoba mi się Ghoulia. Wygląda bardzo dziewczęco. Żałuję,że nie jest sprzedawana osobno, bo jest naprawdę śliczna. Jeśli chodzi o Venus, nie podoba mi się to,że to kolejna seria w której ma włosy na odwrót. Wolę ją zdecydowanie bardziej w zielonych włosach i różowych pasemkach,a nie w zielonych pasemkach i różowych włosach. Co do reszty - jej strój jest całkiem ładny, upiorna jest torebka! W porównaniu z torebką zombiaczki ta zdecydowanie jest piękniejsza.

Co myślicie o tych lalkach? Podobają wam się? Chcielibyście żeby były sprzedawane osobno? Jeśli tak, którą byście chcieli?


7 komentarzy:

  1. Według mnie ta Ghoulia wygląda jak kobieta ubrana w strój do szycia/roboty i te skromne włosy . Nie wygląda jak imprezowa :/ .
    Venus średnia .


    Monsterki i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleksa... Venus ma różowe włosy z zielonymi pasemkami. Gdyby było na odwrót to te zgolone włosy były by zielone...

    OdpowiedzUsuń
  3. Venus ma buty wyciągnięte choćby z serii Dead Tired !?

    Howie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dzisiaj urodziny :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie lubiłam Ghoulii. Odpychało mnie to, że jedyne, co ona umie powiedzieć, to: Arggggghhhh... A zamiana kolorów fryzury u Venus wyszła według mnie na dobre. Nienawidzę zielonego, a róż, jest OK. Nie mam zamiaru kupować tego zestawu. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)