sobota, 27 lipca 2013

Secret coffin locker?

Znalazłam przed chwilą te oto 2 zdjęcia:
http://24.media.tumblr.com/c7cce7ecdaee6f161587daaa562fb84b/tumblr_mqiisqFH6k1rdrul0o1_500.png 
http://25.media.tumblr.com/765a9958e8889b7bb7542084e5293510/tumblr_mqiisqFH6k1rdrul0o2_400.png  
Ponoć ten produkt będzie się nazywał secret coffin locker. Będzie dostępny w najbliższym czasie w sklepie Target,który właśnie umieścił te zdjęcia.
Obok tego był także opis szafki:
Every little “Ghoul” uses can be stored in this secret coffin locker. There is secret storage space to stow your ghoulish trickets that can only be accessed with a key. There is a real working wipe board for messages and reminders. A spider web for fun storage of little ghoul jewelry. Real working picture frames to store pictures of you and your friends.Fun accessories and stickers to personalize your locker!   


Nawet gdyby była w innych sklepach u nas i tak bym nie kupiła. Jest wielka,a zmieści się tam tylko jedna lalka. 
Dobra opcja dla tych co mają 1-2,jednak ja mam trochę więcej i dla mnie to by było nie potrzebne.

Jeszcze gorzej jak zgubisz kluczyk :P Trzeba będzie chyba rozwalać szafkę by wyciągnąć ''ukochaną upiorkę'' XD

Co myślicie o tej szafce? Chcielibyście ją mieć?


10 komentarzy:

  1. Jakby coś, jutro jadę na tydzień na wakacje, więc nie będę pisała postów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w poniedziałek jadę na tydzień,a potem jeszcze 18 sierpnia też na tydzień.

      Vii - zostajesz sama! ;)
      Spoko, nie jest tak trudno jak myślisz. Ja z Lorr często zostawałyśmy same jak byłyśmy tylko we 2.

      Usuń
    2. Znowu? Poprzednim razem to chyba Vii z All nie było i Lorr została sama. Nie macie dublerów?
      RoksiR14

      Usuń
    3. Jest nas tylko 3 .-. Więcej nawet nie trzeba. Zawsze mówię,że jedna zostanie.
      Jak wrócimy z Lorrką,to ogarniemy jeśli coś będzie pominięte.

      Usuń
    4. Jak zwykle.. żadnej wiary w Violę... -_-

      Usuń
  2. Według mnie pomysł fajny szkoda tylko że wygląda jakby należała tylko do Frankie,te śruby i pioruny .

    OdpowiedzUsuń
  3. E tam, ja wiem, ze Vii se poradzi. Szafka wg mnie fajny pomysl, jak sie ma malo lalek. Osobiscie takiej sobie nie sprawie, mam chyba 20 lalek (nie licze)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na wyjazdy wydaje mi się idealna, a ja mam 15 lalek więc... xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł fajny pół biedy jak zgubisz kluczyk xD

    Freaky Diva

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)