czwartek, 4 lipca 2013

Lalki Dead Tired 3

Ostatnio w Internecie zaczęły krążyć nowe zdjęcia lalek z serii Dead Tired 3. Jest to dość dokładna wersja wysokiej jakości, gdyż możemy bez problemu zobaczyć detale grafiki. Zacznijmy od Robekki.

Lalka mnie jakoś szczególnie nie urzekła, jednak jej art wręcz przeciwnie. Podoba mi się dokładnie dobranie wzorów i światłocienia, który niemal idealnie ze sobą współgra. Jednak jasne miejsca na twarzy są zrobione nieprecyzyjnie, gdyż te ''linie'' występują obok cienia, przez co jest większy kontrast, a praca wygląda gorzej. Kolorystyka makijażu nie pasuje do całokształtu.
Teraz, jeśli pozwolicie, skorzystam z pomysłu Aleksy na temat oceniania. 
Według mnie, lalka zasługuje na ocenę: 4/10


Podobnie, jak w przypadku Robekki, podoba mi się art, lecz lalka nie do końca. Kolorystyka jest jak najbardziej poprawna, lecz Spectra jest bardzo, ale to bardzo... fioletowa. Zdecydowanie dodałabym jakiś kolor, dajmy na to srebrny czy granatowy. Strój na obrazku wygląda o wiele lepiej, niż na lalce. 
Według mnie, lalka zasługuje na ocenę: 5/10


Zacznę od tego, że Lagoonie nawet ładnie w prostych włosach. Tu moje pochwały się kończą. Strój jest najzwyczajniej w świecie nudny. Naprawdę, odnoszę już ogromne wrażenie, że projektantom kreacji Monster High brakuje już pomysłów. W sumie to nie mam nic więcej do powiedzenia o tej lalce.
Według mnie, lalka zasługuje na ocenę: 3/10

Zgadzacie się z moją opinią? Czy zamierzacie kupić którąś z lalek?
P. S. All, nie martw się, to jedyny post, w którym oceniłam lalki. Mam nadzieję, że się nie gniewasz.


8 komentarzy:

  1. Nie gniewam się :P To w końcu na pożytek bloga wszystkie nasze pomysły idą. Oceń sobie od czasu - do czasu, nie będę miała nic przeciwko.

    Jeśli chodzi o moją ocenę to Lagoonie dałabym 6/10,Robbecy 8/10,a Spectrze tyle co ty :/ Ma naprawdę za dużo tego fioletu :C
    Robbeca jest prześliczna,ale jednak moje oszczędności pójdą po premierze 13Wishes na GiGi (jeśli będzie zła) lub na Jinafire, więc dla niej nie będę miała chyba miejsca :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POlecam Jinę- jestem jej szczęśliwą posiadaczką :3 Boska doll *o*

      Usuń
  2. Może sobie kupię Spectrę, o ile wcześniej nie dostanę ją w serii DDG :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A co myślałaś ,że będą spać w sukniach ślubnych!?Osobiście nie zgadzam się z twoją opinią.

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z anonimowcem powyżej, mi się tam wszystkie podobają. chociaż faktycznie Spectrę możnaby było ożywić drugim kolorem. no ale każdy ma prawo do swojej opinii ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic dziwnego że stroje nudne bo to pidżama. Mają one być wygodne a n ie bufiaste i zaskakujące albo nawet oczojebne.Naj podoba mi się Lagoona pidżama wygląda na luźną i fajną chyba się do niej przekonam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Robecca fajna, ale planuję kupić w serii basic :)
    Spectra za dużo fioletu (chociaż uwielbiam ten kolor) makijaż chyba taki sam lub podobny jak basic.
    Lagoona fajna strój też spok ale ja bym zmieniła grzywkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja planuje kupić spectre bo jest według mnie genialna. i lagoona też. robecca fajna

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)