niedziela, 20 października 2013

Monsters as a People


Pierwszy konkurs z mojej strony, mam nadzieję, że się spodoba :) Myślę, że jest dosyć łatwy, a Wy się wykażecie :)
ZASADY
  • Jednego upiora/upiorkę przerabiasz na człowieka, jak ta postać według Ciebie by wyglądała, gdyby była człowiekiem?
  • Przesyłasz dwa obrazki: oryginalnego potwora, oraz jego ludzkiej wersji (pozwalam na OC)
  • Postać jest dowolna, w dowolnej serii (mogą być wymyślone). Obie "wersje" potwora muszą być jednak w tej samej serii
  • Technika dowolna
  • Prace wysyłacie na maila annaag2009@gmail.com do 15 listopada 2013, do godziny 20:30* W temacie napiszcie nazwę konkursu
  • Nazwa jaka ma być na dyplomie. Bez tego ani rusz!
  • 1 osoba=1 praca
Czasu jest dużo, a zadanie nie wydaje mi się trudne :) Liczę na Waszą kreatywność, i jak największą liczbę zgłoszeń. Wszelkie pytania dot. konkursu kierować pod tym postem.

*w sytuacjach wyjątkowych regulamin może się nieco zmienić

15 komentarzy:

  1. O! O! A ja znam gościa, który zrobił ludzików na bannerze! Co jak co, rysować to umie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł :) Skoro technika dowolna to ja narysuję :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie! Tylko nie Lorr. Wygraną masz w kieszeni. A teraz pytanko do Dyll. To można też zrobić zwyczajny rysunek?

      Usuń
    2. Lorr: Mogą :3
      Rozzie: technika dowolna, więc tak ;)

      Usuń
    3. Raczej nie zrobię, ostatnio biorę udział w konkursach MH tylko :/

      Usuń
  4. Zgłaszam się !!!

    Howie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mrr..zastanowię się:)
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  6. Próbowałam wysłać moją pracę, ale wyświetla się napis " nie ma użytkownika annaag2009" -.-
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może coś źle wpisałaś, bo od innych prace przychodzą. annaag2009@gmail.com

      Usuń
  7. a postac potwor ma byc zrobiony samodz.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to znaczenia, choć bardziej doceniam samodzielną pracę :-)

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)