czwartek, 24 października 2013

Ktoś ma- ma i się chwali

Co ma? Art Class oczywiście. Szczęśliwy posiadacz zrobił zdjęcie swoim lalkom, przybliżając nam makijaże upiorek.
Myślę, że to zdjęcie zrobiła dziewczyna z filmiku, który pokazywała Lorraine. Mam takie przeczucie.
Zaczynając od Abbey: córka yeti nie chwyciła mnie zbytnio za serce. Nie przeszkadza mi sukienka podobna do tej z Basic, wręcz ona akurat mi się bardzo podoba. Coś jednak tkwi w fryzurze Abbey, co mnie od razu zniechęca. 
Draculaura bardzo mi się podoba w tej serii, choć nie mam zamiaru kupna. Podoba mi się w połączeniu z żółtym. Bardzo lubię u niej wyraz twarzy, który ma na promocyjnym w Scaris- w AC jest on bardzo podobny, więc mi się podoba. Usta zrobiłabym jednak troszkę mniej... "wysokie".
Co do Robeccy- lubię jej postać, podoba mi się w tej serii. Ogólnie Robecca jest nieco staroświecka, więc takie a nie inne ubranie mi do niej pasuje. Niektórym nie podoba się połączenie z fioletem- mnie bardzo pasuje, według mnie jest w nim upiorce do twarzy. Jestem ciekawa, jak lalka wyglądałaby z fioletowymi ustami z artu.
Skelita również mi się podoba, chyba najbardziej. Makijaż Skelity urzekł mnie w tej serii (te kwiatuszki!). Z bliska lalka prezentuje się lepiej, niż na NYCC, co jest dużym plusem. Gdybym nie miała już Skelity, poważnie zastanawiałabym się nad tą (w sumie i tak się zastanawiam, ale mniej poważnie :P)

Co sądzicie o makijażach upiorek? Czyhacie na którąś?

6 komentarzy:

  1. Dyl, na prawdę znaleźć cię jest tak łatwo ? Jak dla mnie mnie jest najłatwiej, Ja raczej cie nie znajde (nawet nie znam twojego imienia)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nastawcie sobię jakiś fajny kursor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też przeszkadza jej fryzura :/ Robecca mi się nie podoba, nie lubię staroświeckiego stylu, ale czasem wygląda spoko, ale tu nie, jakoś mnie odrzuca. U Lali podoba mi się ten żółty, taki energiczny, nietypowy u niej kolor bardzo pasuje do tematyki serii. No i Skel - doradźcie, którą kupić? Hard deciżyn ;_;

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż Skelity jest Cudowny *_* Nie no teraz to już muszę ją mieć :)

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  5. Skelita jest niesamowita! Jej makijaż zwalił mnie z nóg ^^ Muszę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)