czwartek, 24 października 2013

Clawdeen jako Wonder Wolf

Całkiem niedawno StarSue zapowiadało nową ubierankę, w której wystąpi Clawdeen jako Wonder Wolf. Nie musieliśmy długo czekać, gdyż została ona dodana kilka godzin temu. Największym zaskoczeniem jest zmiana tła, które prezentuje się teraz o wiele lepiej i bardziej komiksowo. Co do piosenki: mimo, że nie słucham Popu, wystarczył mi jeden dźwięk, żeby odgadnąć, że jest to ,,Turn Me On'' Nicki Minaj i David'a Guetty.



Oczywiście, jak zwykle StarSue ubrało Clawdeen według własnego uznania. Osobiście upodobałam sobie pierwszy i drugi zestaw.


Ubraliście już Clawdeen? Podoba wam się wybór piosenki?
Za info bardzo serdecznie dziękuję Olce MH


5 komentarzy:

  1. Ubieranka sama w sobie ok :P Tło zdecydowanie bardziej pasuje niż poprzednie. Nie mogę tylko zdzierżyć wyrazu twarzy
    wilkołaczki O_O

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  2. Lorr, chce ci sie tak wcześnie wchodzić na bloga ?? Tak grałam już w to ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tą piosenkę w tle <3
    A Deen... słabo mi się podoba. Grubo wyszła O.o

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, że dziękujesz xD
    Strasznie mi szkoda, że tak schrzanili tą ubierankę... Ciuchy fajne, muza fajna, ogólnie wszystko oprócz przerażająco brzydkiej twarzy Clawdeen! Ja naprawdę nie mogę się pogodzić z takimi rzeczami, przecież wiadomo, jak Deen wygląda, tak trudno zrobić podobną twarz?!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)