wtorek, 22 października 2013

Art Class w pudełkach!

Seria Art Class niebawem wyląduje w sklepach.
Lalki są już zapakowane i tylko czekają na właścicieli ;) :

http://4.bp.blogspot.com/-8VHq-DhNtos/Umbjz2TU3DI/AAAAAAAAJ-I/DhsvJ8i6ax8/s640/1381865_528509117244079_1703203470_n.jpg 

Zaskoczył mnie art Abbey. Jest cudowny! Szczególnie buzia upiorki.
Rozczarowała mnie graficzna wersja Lali, przypomina mi Draculaurę z gry SCOF na nick.com.
Krzywa twarz,jakaś taka za chuda... :(
Skelitę widzieliśmy już wcześniej,a jeśli chodzi o Robbecę - ładna,ale szału nie ma,wygląda straszliwie podobnie do... no właśnie! Żywcem buzia ściągnięta z Basic! Steam w Art Class ma jaskrawe,czerwone usta,a na arcie... są ciemne. Oj... ktoś tu był leniwy :/
Widać już,że ktoś inny zajmuje się też znaczkami serii. Dzisiejsze różnią się o wiele od tych z np. Dawn Of The Dance lub Dead Tired.

Cóż, w moim notowaniu jest remis - 2:2.
Jeśli chodzi o lalki,gdybym musiała wybierać - przygarnęłabym Skelitę,całkiem ładnie wyszła,poza tym nie mam jej lalki ;)
Robbecy bym nie chciała,choć też jej nie posiadam. Jakoś nie spodobała mi się aż tak,bym mogła mówić,że choć będę na nią patrzeć na półkach sklepów.
Abbey jako lalka nie ma w sobie ,,magicznego czegoś'',a Draculaura śliczna,jednak ten art,oficjalna poza... chyba próbują wampirkę pogrążyć -.-''

Podobają wam się te lalki? Co sądzicie o artach? Chcielibyście jakąś mieć?


6 komentarzy:

  1. Gdybym miała wybierać spośród tych lalek mój wybór padł by na Skelite. Moim zdaniem ona najlepiej prezentuje się w tej serii

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też bym przygarnęła Skelite :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to zrobiłyście że postacie na nagłówku są przezroczyste ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna z prostszych sztuczek w Gimp'ie. :)

      Usuń
    2. Wytłumaczę, jak to się robi w Gimpie:
      Plik > Nowy > Opcje zaawansowane
      Zmieniam ''Kolor Tła'' na ''Przezroczyste''.

      Mam nadzieję, że jakoś pomogłam.

      Usuń
  4. http://2.bp.blogspot.com/-r-134WtBcnI/Ubt-qJuKITI/AAAAAAAAA0k/xpRyIhvqoyU/s400/bdty.jpg :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)