piątek, 4 października 2013

Lalka Wispa?

Dreams come true... spełni się też moje o lalce Wispa? O zdjęciu nic dokładnie nie wiadomo. Jednak jest dobrze zrobione. I lalka również wygląda na profesjonalną. Jedyne, co mi nie pasuje, to ich fryzury. Mają dokładnie ten sam kształt, zmieniona jest jedynie barwa. To jedyny sygnał, że może to być fan-made. No i to, że Mattel raczej by nas poinformował, skoro lalki powychodziły jeszcze przed filmem (o.O). Ale jest jakaś nadzieja. Tak bym chciała, żeby była jej lalka... choć bym nie kupiła, ale bym chciała :D


A tu wykonane przez Victorię-detektywa (czyli mnie XD) przybliżenie i porównanie fragmentu ich fryzury:


Teraz kumacie, o co mi chodzi? Jest takie samo wypuklenie, tak samo odstający włos... Przyjrzyjcie się jeszcze. 

Generalnie to nie wiem, co o tym sądzić. Szukałam innego zdjęcia w internecie, ale nie znalazłam, no chyba że dokładnie takie samo. Interesuje mnie jeszcze mimika Wispa - jedna brew jest bardziej uniesiona, co nadaje jej szczególny charakter (błagam, bądź oficjalną lalką!)

Sądzicie, że to oficjalna lalka? Podoba wam się ta lalka Wispa?





12 komentarzy:

  1. Na 90% jest to fan-made :( Szkoda wielka,bo chciałabym szczerze mówiąc lalkę Whisp niż GiGi :<
    A Ta tu jest koszmarnie cudna... ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, świetna, szczególnie wyraz twarzy *-*. Przez ten zadziorny wyraz twarzy kojarzy mi się z lalką Raquelle z Live in a Dream Hause xD

      Usuń
    2. Raq jest z Barbie jak coś xD

      Usuń
  2. nie, że chcę poprawiać, ale piszę się Whisp, tak na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. AAAAAAAAAAAA, FILM 13 ŻYCZEŃ W KIOSKACH :
    http://dodatkiwkiosku.blogspot.com/2013/10/monster-high-kolekcja-filmowa-ciag.html

    ~Oceania Blue

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest ooak. W filmie Whisp ma inny układ kolorów na bluzce.

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest zrobione w fotoshop lub corelu łatwo odwrócić tak kolory a brew łatwo unieść

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, chciałabym lalkę Whispa, w takim wykonaniu, jak tu :(
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)