wtorek, 8 października 2013

Nowe zdjęcie Ghoulii i Venus GNO

Po pierwsze chciałam bardzo przeprosić,że nie pisałam :(
***

W internecie pojawiło się nowe zdjęcie Venus i Ghoulii GNO. Jestem prawie pewna,że zdjęcie zrobiono raczej w domu, a na pewno nie profesjonalnym aparatem. Sprawia wrażenie jakby lalki zostały ułożone na jakiejś pościeli (z mojej teorii,rzecz jasna):

Można na tym zdjęciu dokładniej przyjrzeć się upiorkom. W sumie nie ma co jeszcze dopisywać, wystarczy powiększyć i już. A ty? Co sądzisz o zdjęciu?



10 komentarzy:

  1. Czy mi się wydaje, czy to juz bylo? Pamietam to zdjecie jeszcze wtedy gdy byla z nami Violatta... v.v

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. hehe, zgadzam się. Nie ma to jak odpowiednia sceneria xD

      Usuń
  3. Spectruś, co z tym postem o premierze FCA, gdzie napisałaś jedno nieskończone zdanie? Byłam ciekawa co tam masz a tu pupcia, jest sobie w wersji roboczej do dnia dzisiejszego .____.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy wam też Ghoulia wygląda jakby się zaspokajała? XDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy dacie nowych partnerów?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)