wtorek, 1 października 2013

Konkursik, moje utalentowane koteczki!

Bukowy Las organizuje konkurs, który za jakieś około 10 dni się skończy, ale ponad tydzień to kupa czasu (no chyba że chodzisz do plastyka i dojeżdżasz, to wtedy to jest bardzo mało). Generalnie wiedziałam o nim wcześniej, ale... zapomniałam. I dziś mi się przypomniało, że przecież miałam wziąć udział xD Opis jest taki:

Czas na kolejny przestraszny konkurs! Razem z firmą Mattel, twórcą lalek Monster High, chcemy zaprosić Was do zabawy fotograficznej. Zróbcie sobie zdjęcie, jak czytacie książkę z którejś z dwóch serii Monster High w jakiejś przerażającej scenerii. Nagrodzimy strasznie fantazyjne pomysły i potwornie śmiałe przedsięwzięcia! Niech będzie naprawdę upiornie.
 Autorów dziesięciu najbardziej straszliwych zdjęć nagrodzimy książkami oraz lalkami Monster High. Każdy zwycięzca będzie mógł wybrać sobie, którą książkę z serii Monster High chce otrzymać. Czasu macie dużo, bo aż miesiąc -- zgłoszenia przestajemy przyjmować 13 października minutę przed północą. Ale nie czekajcie na ostatnią chwilę, tylko łapcie za telefon albo aparat i róbcie potwornie oryginalne zdjęcia, które nas zaskoczą! Najbardziej niesamowite prace pokażemy na naszej stronie i profilu na Facebooku.


A żeby wpis wyglądał ładnie i kolorowo, to macie zdjęcie dołączone do opisu konkursu.


Tak więc, koteczki, 12 dni! Aparaty w dłoń i rewolucjonizować fotografię!

Zamierzacie wziąć udział?


31 komentarzy:

  1. Może spróbuję. Akurat mam wypozyczone 4 części książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, przez przypadek usunelam ten komentarz.. ehh.. napisałam,że wysłałam już ok. 17 września :p Jeśli uda mi się wygrać zdjęcie pokażę na moim 2 blogu ;33 Mnie moje zdjęcie (ah,moja skromnosc xd) się nawet podoba i mam nadzieję ,że trafię do 10 ;3 Choć szanse jakzawsze małe xd

      Usuń
    2. Małe bo ja wezmę udział! Nie no, żartuję oczywiście, nie jestem taka xD. A to ty na nim jesteś? Zobaczymy All! :D

      Usuń
    3. Ally, a kiedy ty opublikujesz te posty? ;P

      Usuń
    4. Jak wygram,kociaki, jak wygram :33
      I tak, no przecież tam jest,by cyknąć sobie fotkę :P

      Usuń
    5. Niemądra All...
      Pisząc, że wysłałaś prace już 17 września przyznajesz się iż celowo nie poinformowałaś czytelników bloga o tej nowince by mieć więsze szanse ^^

      Usuń
    6. 17 wrzesnia, jak zaznaczyłam byłam z koleżanką :) Nie miałam jak napisać,a potem zapomniałam. Lorr również wysłała,a nie napisała ;*

      Usuń
  3. Łer is tytuł posta?! ;D

    Co do konkursu... Gdyby chodziło o sesję lalki, to bym wysłała xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł posta dodaj,bo mi nie wygodnie na komorce,a "ogladam" film z mama xd

      Usuń
    2. Ojeju, sorka :D Już jest xD

      Usuń
  4. Jeju mam tyle pomysłów. Oby jutro była ładna pogoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz dziękować XDD Fajnie, że masz tyle koncepcji. U mnie w około są takie fajne miejsca w lesie i też mam pomysły, tylko panicznie boję się kleszczy, ja bym tam chyba w kombinezonie straży chemicznej dopiero weszła xD

      Usuń
    2. Ja mieszkam na wsi. Też pełno lasów do okoła. Właśnie mi przypomniałaś o tych paskudach. Bleee. Ale co tam. Zaryzykuję. Mama wie jak je wyciągać. XD

      Usuń
    3. Hehe, dla lalki wszystko, co nie? xD

      Usuń
    4. Taa! Tylko gdybym wygrała to żebym nie dostała ani Opki Basic ani Frani PD.

      Usuń
    5. tez mam franie pd :D ale mozna sprzedac i kupic nowa :>

      victoria foreve child [ze szkoly xd]

      Usuń
    6. A ja tam w swoim pokoju XD ^^ Ale za to tak bym nie mogła iść do lasu jak w pokoju paradowałam XDDD Za zimno ;(

      Usuń
  5. Lalka z MH w cenie 69 złoty? Nie sądze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +Vat ;)
      Z 80 zł wyjdzie = lalki najprawdopodobniej MF XD

      Usuń
    2. Szkoda. Za bardzo mi się ta seria nie podoba. Ale lepsze niż nic. XD

      Usuń
  6. Nie lubię książek z MH, dlatego nie mam żadnej. A poza tym wolałabym, gdyby nagrodami były CAMy. Wtedy skombinowałabym skądś książkę. WM

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy tego już przypadkiem nie było...?
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  8. na 99.9% wezmę udział ale na 00.1% nie jestem przekonana...

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak piszą, że nie można osób trzecich to znaczy, że nie może ktoś inny zrobić ci zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to, że jak masz na przykład zdjęcie gdzie w tle są ludzie i oni nie wyrazili jasnej zgody na publikację tego zdjęcia to nie możesz go wysłać na ten konkurs (z tego co pamiętam to właśnie o to chodziło) :]

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)