niedziela, 13 października 2013

Kolejne formy...

Mattel nie próżnuje- form nie brakuje :)
 Te zapewne będą należeć do Howleen,  ewentualnie Twyli :) Widać motyw kwiatka, co mnie trochę ciekawi. Myślę, ż będą użyte w Dead Tired.
 Fioletowa para na 90% będzie Twyli. Ich rozmiar jednak protestuje, gdyż Twyla ma nóżki jak Howleen :) Druga para wygląda mi na Lagoonę, jest zresztą na jej nogach :)
Mam wrażenie, że chyba już widzieliśmy tą formę, jednak na wszelki wypadek dodam :D Wyglądają mi na Lagoonę. Trochę mi się kojarzą z DT. Chyba nie będzie już 3 Lagoony w piżamce?

Co sądzicie o formach? W jakich seriach zostaną użyte?

17 komentarzy:

  1. A te 1 nie będą dla Venus, skoro są takie roślinne? Te fioletowe są fajne. Generalnie, jestem wniebowzięta, że ostatnio pojawia się tyle nowych form :> Tylko czy wiesz na pewno, że są od MH? (*le zbyt leniwa by sprawdzić sama xD). Bo te 1 mogą być dla Cedar (bo to takie trochę drewno) a drugie dla jednej z bliźniaczek O'Hair z EAH.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 100% pewna nie bd dopóki nie zobaczę lalki :D
      Te pierwsze myślę, że są z MH i nie należą do Venus bo Ven ma normal legs :D

      Usuń
    2. Ale generalnie mi się te buty podobno dla Venus nie podobają, niezależnie dla kogo są, a już na pewno nie chce ich widzieć na właśnie Ven. Ona ma bardziej punkowy styl, no chyba że są do Dead Tired, to ujdą :D

      Usuń
    3. Jak dla mnie one są na pewno do , ale mi pasują do obu dziewczyn ;/ T

      Usuń
    4. Jednak stylowo bardziej do Cedar, ona ma taki babciowaty gust xD

      Usuń
    5. Ja tam myślę, że te pierwsze buty mogą należeć do Briar Beauty [EAH] w serii piżamowej.

      Usuń
    6. Briar? Wątpię. Mnie one wgl nie pasują do Briar, ewentualnie Cedar, jak pisze Vici. Chociaż przez ich rozmiar większość postaci można odrzucić.

      Usuń
  2. Te fioletowe nie mogą być dla Twyli, ponieważ jak się przyjzeć to ona ma łuski.
    NP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu jednak chodzi o same formy, nie o nogi na jakich się prezentują ;)

      Usuń
    2. Łuski? Twyla? To w takim razie Cleo ma ogon o.O. Chyba chodziło ci o te smugi. No tak, ale tu nie chodzi o lalkę, bo ta tam robi tylko jako stojak dla butów. Trzeba patrzeć na buty :)

      Usuń
    3. Jak dla mnie te fioletowe są dla Catrine z tej nowej serii ;3

      Usuń
    4. Nie, to nie te. Cat mają więcej z przodu :>

      Usuń
    5. Aaaaaaaa. Dzięki Dyla.
      NP

      Usuń
  3. Nr 1 pochodzą z EAH a 2 i 3 to buty z CMC nr 4 natomiast to odlew butów nr 3

    OdpowiedzUsuń
  4. te ostatnie to przecież forma tych założonych na Lagoonę tylko jeszcze niepokolorowana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież napisała "są z resztą na jej nogach"

      Usuń
    2. tak ale chodziło mi o to, że na tym zdjęciu z butami Twyli obok są te różowe buty Lagoony tylko pokolorowane

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)