wtorek, 15 października 2013

Gigi w nowej odsłonie?

Myślicie,że Comic Con to było wszystko?
Chyba jednej lalki tam jeszcze nie pokazali. Puki co jest odlew butów!:

 

Buty będą ponoć należeć do Gigi.  
W sumie... logiczne. Dżinka ma zwierzątko,które jest skorpionem,a na butach ewidentnie widać właśnie to stworzonko. 
Ciekawa tylko jestem z jakiej są serii? 
Obstawiam,że będzie jako ''spóźniony'' dodatek do New Scaremester.
Niestety nawet gdyby lalka się ukazała, chcę Gigi z podstawowej wersji, więc jest mi to obojętnie.
Lubię jednak tę postać,więc cieszę się,że być może będzie miała 2 lalkę.

Podoba wam się forma butów? Jak sądzicie,do jakiej serii zostaną użyte? 



8 komentarzy:

  1. Ja tam Gigi nie lubię, więc mnie guzik obchodzi, ile będzie miała lalek — byleby tylko produkcja jej lalek nie przeszkadzała w tworzeniu nowych CAMów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. może to są Nefery??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisało,że dla Gigi. Jeszcze umiem czytać, spokojnie XD ^^

      Usuń
    2. Chociaż stylowo mogłaby je mieć także Nefera ;P

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ey, czy tylko ja tam widzę nos psa? xD (I wszyscy zaczynają szukać nos psa :D)

      Usuń
    2. Teraz widzę xD A na drugim bucie dojrzałam wściekłego ptaszka Angry Birds (tego żółtego) :D

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)