niedziela, 20 października 2013

Czy to Meowlody i Purrsephone?

Znalazłam przed chwilą dziwny wycinek zdjęcia.
Prawdopodobnie jest to kawałek promo Meowlody i Purrsephone:

 

Jak zwykle jakość jest fatalna. Widać jednak sygnatury Mattel.
Niektórzy mówią,że są to nowe bliźniaczki,nie te,które znamy.
Jeszcze inni mówią,że to kosmitki,nie kotołaki.

Moim zdaniem są to raczej Meowlody i Purrsephone,jednak... do jakiej serii by one należały?
Wyglądają bardzo dziwnie.

Myślicie,że na zdjęciu są Meowlody i Purrsephone? Jesteście zdania,że w Monster High pojawi się nowa para bliźniaków? Wyglądają wam na kosmitki? Z jakiej serii mogłyby być?



9 komentarzy:

  1. Czemu jak chcę wejść na bloga pokazuje że nie mam uprawnień i tylko dla zaproszonych ?Wejście na My'a graniczy z cudem.O co chodzi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale skoro dodałeś ten komentarz to znaczy, że możesz wejść na bloga.

      Usuń
    2. tyle mówię że graniczy to z cudem.Chociaż teraz jakoś tego nie ma.Żondam wyjaśnień

      Usuń
    3. Chodzi o to że poprawiają wygląd bloga i wyłączaqją bloga na ten czas

      Usuń
    4. Nie no bo komentarze były zryte... Lorr poprawiła :) A żeby nikt się nie ''pałętał''... :P

      Usuń
    5. Dziękuję ,już się bałem że jestem niemile widziany :)

      Usuń
  2. Jak dla mnie to są bliźniaczki tyle że jak by kosmitki :) Nie wiem to dziwne

    OdpowiedzUsuń
  3. Bliźniaczki miały wyjść w serii PD, jako zestaw ekskluzywny, ale sądząc po zdjęciu, trudno powiedzieć, czy to na pewno one ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pamiętam,miały być w PD,ale to mi na PD nie wygląda. Gdybym zobaczyła np. ''kosmicką'' Frankie,to już bym wiedziała,że to one,ale teraz to mi to na marsjanki wyglądają, z pyszczków jak kotołaki ._.

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)