czwartek, 31 października 2013

Tell Me...



Pora na Halloween'owy konkurs!
,,Tell Me... Your Halloween Story''
Zadanie polega na napisaniu opowiadania, w którym uczniowie Straszyceum zorganizują przyjęcie z okazji Halloween (chociaż niekoniecznie. Możecie wybrać coś innego, ale musi być to w jakiś sposób powiązane z Halloween). Proste, prawda? Oto dokładne zasady:
- praca może być dowolnej długości
- możecie umieścić swoją OC, jednak tylko jedną
- głównym bohaterem może być wybrana przez was postać
- w opowiadaniu musi się znaleźć coś, co ma związek z tym blogiem np. postać jakiejś redaktorki, napis bloga, napis na szyldzie, na którym będzie napisane, że MMH jest sponsorem przyjęcia, itp. Możecie nawet tylko wymienić nazwę/imię OC redaktorki, a zadanie będzie zaliczone
- w opowiadaniu musi się stać coś, co przeszkodzi uczniom zorganizować imprezę, ale to wy wybierzecie, czy dyskoteka się odbędzie, czy nie
- prace możecie przesyłać do końca listopada

Prace wysyłajcie na e-mail: lorrainetorres666@gmail.com

Nagrody:
I miejsce - dyplom, umieszczenie pracy na blogu
II miejsce - dyplom, umieszczenie pracy na blogu
III miejsce - dyplom, umieszczenie pracy na blogu
Przewiduję również wyróżnienia.

Jeśli macie jakieś pytania, zadajcie je pod tym postem.
Powodzenia w pisaniu i upiornego Halloween!

37 komentarzy:

  1. Jak spędzacie Halloween ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Halloween nie obchodzę. Katolikiem jestem. -_- Super, że Lorr taki konkurs zrobiła. Nareszcie coś dla mnie.

      Usuń
    2. A ja musiałam się przebrać, choć nie chciałał... Ale dostałam za to piątkę z angielskiego ^^

      Usuń
    3. Moją dyskotekę szkolną przenieśli na ten sam dzień co otrzęsiny kotów -.-''
      Więc nici. Jednak dziś urządzam mrożący krew w żyłach,straszliwy maraton horrorów ze straszyciółkami ;3
      Może ich namówię na jakiś film MH... ;P

      W konkursie nie biorę udziału. W mojej książce mam już zimę,a nieopłacalnie pisałabym coś o Halloween,jak mam jakby gotowe. Chcę aby się wykazali czytelnicy ;33

      HAPPY HALLOWEEN!!! :)

      Usuń
    4. A u nas w szkole był jakiś konkurs. No to wzięłam z domu prześcieradło i niech mają ducha. Co sie bede wysilać. Ale to tylko na 3 lekcyjną. Nie łazę po domach w stroju wampira, więc spoks.

      Usuń
    5. Sorry ale nasza pani od religii powiedziała że jesteśmy katolikami i to jest grzech jak się zje cukierka kościotrupa itp.. ''.''

      Usuń
    6. O to mi chodziło i dlatego napisałam, że ja tego nie obchodzę.

      Usuń
    7. A ja łaże po domach

      Usuń
    8. Tell me...
      OmL... Mam czy ja wszędzie doszukuje się zaszyfrowanych znaków od Lokiego?

      Lorr czy u was też 'ksiąc' nie chciał się modlić z osobami 'celebrującymi' Halloween? ^^

      Usuń
    9. Nie mieliśmy religii... Ale na niemieckim było super ^^ Puścił nam jakieś diabły, które straszą w Austrii i Niemczech.

      Usuń
    10. Ludziowie koffani ;3
      A nasza katechetka jest spoko,szczera do bólu.
      Takie, obchodzicie Halloween? Parę osób mówi że tak (ja też),a ona takie. ,,Róbta co chceta'',tylko muszę wam przeczytać ten nudny artykuł. To my,że nieee. A pani,że też jej się nie chce,ale musi XDDD
      <3
      Kościółkowi wy jesteście,aż tak? ;33 Łooo... No trudno, pójdę być diabełkiem gdzie indziej XDDD

      Usuń
    11. Nasza przyszła i potem opowiedziała, że trzeba się potem wyspowiadać;) i że jak się chodzi , to się duchy ptzywołuje, ale tylko te złe, bo te dobre( przydupasy jedne xd) u Boga w niebie siedzą@.@
      JVV

      Usuń
    12. Ja chyba wystartuje w konkuarze *.* A co do spędzania Halloween, to ja siedzę w domu i czytam lekturę ;) Bardzo bym chciał połazić do sąsiadów, aby wyżebrać te cukiereczki, ale nie mogę przez rodziców v.o U nas dyskoteka była tydzień temu w czwartek. Ja wygrałem konkurs na najlepszy kostium ^^^ Byłem krwiożerczym wampirem *O* Jak moi poprzednicy, także były problemy... z księdzem, który czepiał się w co się przebierzemy ._.

      Usuń
    13. U mnie ksiądz na religii powiedział, że Polacy jako naród są na tyle mądrzy, że się ta tradycja nie przyjmuje. Ta, nie przyjmuje się dlatego, że Polaczkowo jest zamknięte na zmiany i nowości, dijer prist ;_;. On jest taki całkiem wyluzowany, spodziewałam się czegoś innego. Ale z tym Halloween to mają problemy... tak, każmy dzieciom myśleć o śmierci i chodzić na nudne, dołujące msze, a z całą pewnością będą uwielbiać kościół! Ehę. Jak powiedział pewien mądry człowiek (czyli ja xD) wierzy się w Boga, a nie w księży.

      Usuń
    14. Ja Halloween nie obchodzę. Nigdy nie obchodziłam, i chyba nie zacznę. W sumie nie ma też kiedy- do 18 w szkole ;-; W szkole tam są jakieś mini-atrakcje (chodzą i rozdają cukierki itp.), w zeszłym roku mieliśmy dla zabawy się na lekcje przebrać (pani od religii lekko przerażona, ale wytłumaczyliśmy, że to tylko taka zabawa na dzisiaj i było OK) i było klasowe głosowanie na najlepszy kostium (Marta wygrała, miała taką maskę jak ET :D że też ja nie pomyślałam, żeby wziąść tą maskę taty...). Był też szkolny konkurs na gazetkę halloweenową. W tym roku nic takiego nie mieliśmy, z dość przykrego powodu, którego tu nie podam (Ally wie, o co chodzi).

      Usuń
    15. U mnie w szkole się obchodzi Halloween. Każdy się przebiera, dostajemy cukierki, jakieś nawiedzone domy z klasy robimy xDD
      Fajnie jest...

      Usuń
    16. Uuu...Brzmi fajnie ^^
      Magicrose, powiadaj mi, gdzie mieszkasz? ^^

      Usuń
  2. Wysłałam pracę *poprawioną*. Ja w sobotę idę po cukierki, będę łazić po bloku z sztucznym "Cheshire smile"m xD

    OdpowiedzUsuń
  3. No, Halloween się zbliżaaa :) Nauczyciele oczywiście mówią że to satanistyczne, ale mnie to nie obchodzi. Jak spędzicie Haloween :)) ?
    Strasznie pozdrawiam :D !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobicie konkurs z kilkoma etapami jak skończy się ten?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już pewien pomysł, ale zrealizuję go później, bo musiałabym wszystko ustalić z Aleksą i Dylą.

      Usuń
    2. My Monster High Next Top Monster miał zaledwie 2 etapy,a było cienko...

      Usuń
    3. Każdy etap polega na wysłaniu pracy i wybieraniu iluś tam zwycięzców, którzy przejdą do następnego etapu na który będą musieli wysłać jeszcze inną pracę, a nie podwójnym wybieraniu prac tak jak na Next Top Monster.

      Usuń
  5. Ni ejjjj, właśnie już taki przygotowałam (miałam w planach) i nawet te etapy obmyśliłam :D to na serio jakaś telepatia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się wydaje, że ludoczki nie oddawałyby by prac i odpadałyby osoby, które po prostu nie wysłały pracy na kolejne etapy. Ale można spróbować :>

      Usuń
  6. Cukierek albo PSIKUS!!!
    NP

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam się przebrałam za panią Morgan. Oglądałam z kolegą The Ring, ale po 15 minutach mi się odechciało c: Potem straszyliśm ludzi na omegle i graliśmy w Lola, ok. 2 godziny C: Zajebiście było XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oglądałam Mirrors i Evil Dead (Martwe zło ;3). Ten drugi to chyba najbardziej zboczony horror jaki widziałam O.o Nie spodziewałam się XD A Mirrors też był dobry. Wzruszający,ale też i ,,straszny''. Poniekąd obrzydliwy XD
      Na 1 i 2 sikała krew strumieniami XD

      Usuń
  8. U mnie w szkole na godzinie wychowawczej mieliśmy Halloween i atrakcje typu. łowienie jabłek, szukanie lizaków w klasie. Mojej katechetki to nie przeraża. Przebrałam się za Frankie Stein i poszłam do sąsiada,mambę wysępiłam :D
    miałabym dwie ,ale fakt,że moja 6 letnia siostra przebrana za Draculaurę ze mną poszła,więc dostałam 1 :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jabłka! Dzięki że mi przypomniałaś. Miałam dziś zjeść jedno z wyrzeźbionym imieniem Lokiego ^^

      Usuń
  9. Nowa ubieranka http://www.starsue.net/game/Art-Class-Draculaura.html

    OdpowiedzUsuń
  10. OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG............. Czwarta i ostatnia część przyjaciółek na zabój na wikipedii!!!!!! OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG........
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)