piątek, 4 października 2013

Promocja Catty w Tesco

Jak wiecie, koteczki, Catty przybyła do Polaczkowa i jest dostępna w Tesco. Tylko że... do Halloween (koniec października) można ją kupić bardzo tanio! No, tanio jak na nowość, z MH, basic. Jest za jedną drugą ceny - czyli kosztuje 90zł (dobra, już tak nie wyolbrzymiam, 89,99 ^^).

Za informację dziękuję... mojej mamie *-*

A oto screen z gazetki w formie internetowej (wycięty przeze mnie fragment):


No, muszę ją zakupić jeszcze w październiku. Koteczki, portfele w dłoń!

Planujecie jej kupno?




46 komentarzy:

  1. Zdjęcie Fawn, o której jest już trochę na MHWiki:

    http://31.media.tumblr.com/da106be02c371f2921e790ef53c55c72/tumblr_mtrleiD5LT1rd36kqo1_500.jpg

    JVV

    OdpowiedzUsuń
  2. O mój Boshe!!! O mój ra!!!
    Tata powiedział że jak dostanę piąteczkę z matmy(a z matmy słąba jestem: 3 na koniec roku)
    to powiedział że może mi ją kupiii!!Jupiii!
    Już wkuwam!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupie ją. Napewno.
    NP

    OdpowiedzUsuń
  4. jutro po nią jade

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochani! Tu All z tableta! Będzie u mnie problem z nowinkami... komputer zepsuty! A na tablecie mam niezłe problemy z nawet zalogowaniem ;_;
    Sorry, ale to nie jest zależne ode mnie ; c

    All

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakiego masz? Ja przeważnie z tableta :D

      Usuń
    2. Szajsung Galaxy Tab 2 XD
      Nie,będę miała ciężko z linkowaniem obrazków ;_;

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Lorr, jak chce skopiować link do nowinką to nie mogę i muszę cały przepisywać! Zrób z tym coś pliska, bo zaraz walnę w monitor xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Ja nie muszę przepisywać, bo na tablecie ta blokada nie działa... (i teraz nwm, jaką dać buźkę: zadowoloną, że nie muszę przepisywać, czy smutną, że blokada nie działa na tablety)

      Usuń
    2. Spectra... wystarczy skopiować jak są w bloggerze zakładka opublikowane komentarze ;3

      Usuń
    3. Redaktorki nie mają tej zakładki :c Tylko adminki.

      Usuń
    4. A to przepraszam :c od marca adminuję z Lorr... przyzwyczajenie :p

      Usuń
  7. Catty Jest potworna mam ją tylko słabo się na stojaku trzyma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepiej niż na tym starym, jeżeli chce się ją ustawić w jakąś koncertową pozę.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zazdrocha >.< Może uda mi się ubłagać Gigi albo Catty na gwiazdkę ;(

      Usuń
    2. Jak nie, to powiedz mamie że ją będę nawiedzać w nocy... :D

      Usuń
    3. Ja ją będę mieć w tym tygodniu, o ile będzie u mnie w Tesco.

      Usuń
  9. Ja idę dzisja ją kupić ale tam dowiźli domnie tyle nowych lalek do Tesco i nie wiem którą kupić:/ sa Lagoony 13 wishes i basic i picture day Clawdeen upioryżową i łóżko Abbey serio juz jest w Polsce i toaletka Frankie i Auto Draculaury z nią ale troche za drogie 199 i Twyla jest tez Gigi Howleen basic i 13 życzeń Frankie 13 życzeń Draculaura upioryż Ghoulia upioryż Frankkie upioryż Lagoona lekcje tańca Operetta to samo i Robecca ,Operetta picture day Frankie picture day ,Lagoona to samo,i jeszcze baseny Cleo i kawiarena Clawdeen i Bar Lali ,kilka pluszkaów nowych i starych o i było też łóżko Spectry ale wykupili była też wanna Lagoony i Cleo też picture day,jeszcze cos tam było^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lagoona Basic? Ale Basic na pewno? Jeśli tak, to radzę Ci ją kupić, bo lalki z serii Basic 1 jest bardzo ciężko kupić.

      Usuń
    2. Jak basic to bierz! Mam tylko 3 basic v1, teraz basicki są straszliwie trudne do zdobycia!

      Usuń
    3. U mnie w mieście jest sklep gdzie są wszystkie basic vol1 za 79 zł . W tym sklepie mają tylko Basic vol 1

      Usuń
    4. Na pomorzu , 80 km od Gdańska
      Jabłkowy - problem z zalogowaniem

      Usuń
    5. Kto się ze mną do Pomorza wybiera? xD

      Usuń
    6. Ja!
      Byłam w te wakacje w Międzyzdrojach. Jedyne, na co mogłam narzekać (byłam tam już... 5 raz?) to właśnie brak lalek MH. Nie zawsze kupuję, ja KOCHAM na nie patrzeć w sklepach :D Był tam taki jeden sklepik, gdzie był normalny wybór. Dostałam Spectrę DDG *.* Ok, ale ja już odbiegam od tematu :D

      Usuń
    7. Ja też zawsze jak jestem w sklepie to się na nie gapię :D Raz jakaś dziewczynka do innej że lubi Abbey a ja tak do niej "też lubię Abbey!" a ona taka mina what the fuck taki wyrośnięty metal do niej o bajce gada xD

      Usuń
  10. mam ją i nie była za 90 tylko 72,99

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahhhh! Nie kuś mnie anonimku xd Chciałabym ją kupić, taka okaja, a kurcze nie mogę -.-

      Usuń
    2. Powiedz rodzicom, że jest ogromna promocja, że marzysz o tej lalce. Powiedz, że chciałabyś dostać ją na Gwiazdkę. Przekonaj ich, żeby Ci ją kupili już teraz, zapewne ją schowają, a Ty ją znajdziesz. Takim oto spodobem zdobyłam Dragonflame'a.

      Usuń
    3. Dziś mam konsultacje z kuzynem zy wybrać Gigi czy Catty :p

      Usuń
    4. jak coś to łódź widzew tesco :)

      Usuń
    5. Kxxwa! Tyle zajxxistych miejsc, a ja w moim zadvpiu... kochanym zadvpiu, ale zadvpiu... ;____; e, lepiej mieszkać tu gdzie teraz... rodzice proponowali mi przeprowadzkę do Gdańska O.O a ja... nie, zadvpie zbyt bardzo kocham ♥♡♥

      Usuń
    6. A ja bym chciała do Gdańska. Bliżej Szwecji *-*

      Usuń
  11. Nie, ja jej nie kupuję, bo kupuję Clawdeen 13 życzen.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kotastycznie! Mój ojczym wraca w weekend z Niemiec i wybierają się z mamą do B-stoku. Okręce ich sobie wokół pazurka i Cattyś będzie muoja!
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ją musze mieć hociasz mama powie mi że za stara jestem i powie ,,ty w styczniu bendziesz miała 13 lat a ty jeszcze lalki chcesz'':'(

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie to zadziwia no bo jeszcze kilka miesiency temu ta lalka była taka super nigdzie jej nie było a posiadaczy jej nazywano szczeńściarzami a teraz jest do kupienia w każdym sklepie

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurczę *_* muszę ją mieć jest cudna :)

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)