sobota, 5 października 2013

Takie tam zdjęcia "pamiętnika" PD

Cały dzień mnie nie było, bo walczyłam z czarnymi magami z Sachaki, więc nic nie dodałam.

Dobra, byłam u babci, przejrzeliście mnie. Ale to tak samo ważne, jak utrzymywanie, że Kyralia stosuje czarną magię. Miałam przetłumaczyć opis Fawn, ale już mnie Specia wyręczyła :D. Tak więc, żeby nie było, że się poddaje, mam dla was zdjęcia (mego autorstwa) "pamiętnika" z serii Picture Day od mojej Frankie, gdyby kogoś ta książeczka interesowała, a nie ma żadnej lalki z tej serii i mieć nie zamierza lub nie może. "Pamiętnik" piszę w "", bo to średnio za pamiętnik można uznać, choć jest tam tak napisane. Szczerze mówiąc, to odwalili to, byle był tam jakiś kawałek papieru ;_;.



Cholipka wie, o co chodzi z tym "oddaję głos", ale nieważne.


Tu chyba mamy sobie powklejać naklejki (paczaj niżej), ale ja tam wolę sobie z nich zrobić inny pożytek.


Mogli zrobić ich podpisy odręcznie (w sensie zrobić grafikę specjalną, a nie jakąś czcionką), ale już się nie będę tak czepiać.


To była miła niespodzianka, kiedy otworzyłam książeczkę, a z niej wypadły naklejki :D. Tylko, Holt - ODDAWAJ MI JACKSONA!!!


No i okładka, którą znacie, ale jak zeskanowałam, to dodam.

Wiem, wiem, nic ciekawego w tym wpisie, ale nie zaszkodzi chyba. Przynajmniej dowiedzieliście się, że pamiętam o rodzinie.

Macie kogoś z serii PD?


P.S. Stawiam moim wyborcom soczki MH xD (oj, nie wykosztuję się chyba za bardzo xD). Łapcie, to takie wirtualne:


Zdaje się, że starczy XDD



EDIT:

Roksi podała linka do omówienia Frankie PD, ale stwierdziłam, że jedno omówienie to za mało na wpis, a ten jest idealny, by go tu wkleić. Widzimy na nim oryginalną książeczkę, która jest o niebo lepsza. Do jasnej <piiip>, na <piiip> zmieniali ją ;_;

obejrzyj i wściekaj się ze mną, film nie chce się przeciągnąć, żeby był w poście.

35 komentarzy:

  1. Kyralia i czarna magia? W pierwszej trylogii to by było niemalże śmieszne, gdyby nie Akkarin. W drugiej trylogii - dwie osoby umiejące jej używać.
    Brawo, brawo, Gildio, robicie postępy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, 3 - jeszcze Lilia. Szaleją!

      Usuń
    2. Nooo. Może... Może dojdą do 10 magów... za jakiś... wiek? Ewentualnie dwa.

      Usuń
    3. A Naki?
      Już mamy czterech :P

      Usuń
    4. Mam! Doliczyłam się ośmiu osób które używały czarnej magii:
      -Sonea
      -Lorkin
      -Lilia
      -Naki
      -Kallen
      -Skellin
      -Lorandra
      -Savara

      Teraz wy dodajcie dwie, nie cche mi się szukać ^^

      Usuń
    5. Myślisz, że chce mi się przejść do drugiego pokoju po książkę? xD


      Ja wiem wszystko!
      I'm Batman!





























































































































































































































































































































































































































      Loki!

      Usuń
  2. Mnie by zlały za taki wpis :D

    Ja mam Draculaurę i Spectrę w Picture Day. Szykuje się też Cleo, bo zgubiłam jej lalkę w Basic ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak można zgubić lalkę ? O.o nie jest to jakaś Polly Pocket, bo całkiem duże MH są :o
      Ja się moich zawszę doliczam. Gorzej z dvperałami...

      Usuń
    2. Ogólnie to nie mam już pierścionka Nefery, rękawiczki Deuce'a i naszyjnika Deen xd

      Usuń
    3. Dlaczego by cie zlały? i kto? A Spectra jest w PD wspaniała, na bank ją kupię *-*

      Usuń
    4. Nie wiem. Dostałam ją, jak jeszcze aż tak się nie interesowałam MH, jednak bardzo mi się podobały lalki, ciocia mi kupiła dwupak Cleo & Deuce. Zawsze do skrzyni ich kładłam razem, a raz patrzę: a tam leży tylko Deuce.

      Vici: Bo ja dostaje ochrzan za "starocie" xD

      Usuń
    5. Może ktoś ci ją ukradł ?Ja raz "koleżankę" przyłapałem jak Twylę chciała mi zaje@#ć.Tłumaczenie ? No bo ja chciałam sprawdzić czy jej oczy w ciemności świecą a pod kurtką jest ciemno.Więc w zgubienie takich dużych lalek nie wierzę musiał ci ją ktoś podpier#@*&ić

      Usuń
    6. Mi podpierxxliła koleżanka kiedyś Polly Pocket. Zostawiłam ją samą bo po sok szłam, a jak pakowałam zabawki, lalki nie było. Następnego dnia ja byłam u niej. Też nie ma (nie miała tego zestawu nawet). Następny dzień znalazłam ją w kieszeni jej kurtki. Zabrałam, ale nienroztrząsałam tego. Tłumaczenie? Oj to przypadkowo mi się wzięło, sorry. V.v Trza uważać i pilnować, myślała, że nie zauważę, bo lala mała, ale jednak.

      Usuń
    7. Mam koleżankę, która też zbiera MH. Nie sądzę, że specjalnie by mi to wzięła, bo ją znam. Ale też u niej jej szukałam (mogłam zostawić), nie znalazłam ;-;

      Usuń
  3. Komputer odzyskam najwcześniej we wtorek v.v sorry za brak postów z mojej strony :( nie moja wina, że ten rupieć znowu dał dvpy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam Franię z tej serii. Ale marzę o Spectrze PD. Ona jest boska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, Spectra PD jest taka drapieżna... ta czarna skórzana spódniczka *-*

      Usuń
    2. No. Superowa. W ogóle podoba mi się ta seria. I Frania, i Spectra są w niej najładniejsze,

      Usuń
    3. Mi się jeszcze Operetta podoba, uwielbiam ten kontrast między jej sukienką a kurtką, i fryzurę. O tak, ta seria jest świetna.

      Usuń
    4. Opcia fajowa. Cleo i Lala też. Ja normalnie padłam jak zobaczyłam ,, zdjęcie'' Cleo. Hisette najlepsza.

      Usuń
    5. Cleo też jest zabójcza. I ten Art z Hisette cudowny, zgadzam się *-*

      Usuń
    6. Jakby ktoś nie kumkał. Specjalnie napisałam zdjęcie, bo to jednak Picture Day więc w świecie MH to są tak jakby zdjęcia.

      Usuń
  5. ja piłam wszystkie te soki oprócz Cleo i Gohy bo ich nie ma chyba jeszce:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę ten z Abbey. Dawaj mi Abbey.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam Spectre, Draculaure i Lagoone ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No skoro to "polska wersja" to się nie dziwię. Jak się obejrzy filmiki z opisami lalek Picture Day, to w tych pamiętnikach to się naklejo postacie które uważasz pokalei za najszybsze, najstraszniejsze, co się naczęsciej spóźniają na lekcje, najsłodze pary itd. w zależności czyj to pamiętnik. Ale oczywiście nasz kochana Polska nie umie tłumaczyć, usunęła te napisy gdzie wszystko można zrozumieć i kit z tym. Link z revew Frankie ndo pokazania:
    http://www.youtube.com/watch?v=sP8WIV11ZbY
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam lalki z PD ale z Picture Day naj. podobą mi się Spectra , Lala , Abbey i Frankie ;) .
    Monsterki i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam abbey operette i dostane cleo

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam Lagoonę z tej serii.U niej jest zupełnie innego .0ddaję głos to znaczy kto według niej jest najbardziej:super (Gil) plotkarski (Spectra) modny (Howleen) i mądry(Jackson).U Frankie to chyba najlepsza para,najpopularniejszy,najsilniejszy,najbardziej spóźnialski i Anonimku musieli usunąć bo nie zmieściłyby się napisy w 4 językach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przez to, że usunęli, ta książeczka jest nie zrozumiała. W angielskiej napisy są duże, można by było zamiast tego zrobić 4 mniejsze. Choć ja tam bym nie tłumaczyła wcale skoro im to tak wychodzi ;_;

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)