piątek, 11 października 2013

Reklama naszych kochanych kubełków

Pojawiła się reklama kubełków, które mają być zabawkami dodawanymi do Happy Meala w Macu. Szczerze mówiąc, nie wiem, o co chodzi z tą kreskówką, ale okey. Co to w ogóle jest, wie ktoś? Ale reklama całkiem fajna, roztańczone dzieciaki które mają podnietę bo weszły w posiadanie wiader z MH - bardzo ciekawe. Ale jest taka radosna, więc mi się jakoś spodobała. Aż zachciało mi się wziąć wiadro i tańczyć xD






A wam jak się podoba? Tańczycie z wiadrami?


Give me the Billy, now.


EDIT:
Znalazłam jeszcze zdjęcie pudełek z Frankie i Draculaurą, które już ktoś kupił (ciekawe, czy z nimi tańczył):







4 komentarze:

  1. Ehh.. po pierwsze GDZIE JEST DO CHOXXXY TEMAT POSTA?! Po drugie... wyśrodkuj ten post (x.x). Trzeciego punktu nie ma. Poza tym,że podoba mi się reklama,ale że wiadra... XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ey, tytuł przecież był... gdzie on zniknął? Nieważne, już jest :> I wyśrodkowałam, sorka z to przeoczenie :) Oczyść się z gniewu wobec mojej nieuwagi tańcząc z wiadrem ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra,wybaczam *-* Po prostu jestem przewrażliwioną na szczegóły perfekcjonistką XD Zdarza mi się po ... 4 razy sprawdzać posta zanim publikuje (co prawda czasem mi coś ucieknie czy tak czy tak :/)

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)