niedziela, 6 października 2013

Dead Tired, koteczki!

A ja znowu robię za agentkę promocyjną super marketów XD
Nie wiem, czy u was w sklepach nowe monsterki z serii Dead Tired, ale ja jeszcze tego zaszczytu nie dostąpiłam, a teraz w gazetce Carrefura (tak, tak, zaraz idę je roznosić z przyjaciółką, która wgl dziś popadła w jakąś jesienną deprechę ;_;) jest taka reklama:


[Nie miałam serca przyciąć tej małpki, jest taka urocza *-*]

Lalki są w miarę tanie, więc spoko. Zastawiam się nad Robbecą.

Są już u was w sklepach? Planujecie kupić którąś?



19 komentarzy:

  1. Mi też tą gazetkę możesz podrzucić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tanio i to nawet bardzo :)
    Dzięki za info,poluję na tańsze lalki

    OdpowiedzUsuń
  3. To aktualna gazetka czy na przyszły tydzień?

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie kupię. Uhhh... jest promocja ponoć do 30 października na Catty. Więc najpierw o nią będę błagać xd potem o Gigi *.*
    Tylko czekać na dogodny moment ;_; mogę dostać jutro jakąś 6 lub 5 ? Ułatwiłoby mi to chxxxrnie robotę xd Czekać tylko na nieobecność taty (ten to wgl ma mnie za malucha -_-) lub... podpuścić siostry 3:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. All ma siostrzyczki? Ja starszą. Pierwszy rok studiów.

      Usuń
    2. Tak. Ally ma 2 siostrzyczki :* ale ja to przy nich maluch ;_; Najmłodsza jestem, może to i db :D Niech mi się jutro dobra ocena trafi! Chcę kxxwa tą Catty!!!

      Usuń
    3. Tobie to dobrze. Kilkanaście lalek masz, a ja tylko dwie. Ale to tylko kwestia czasu. Na wsii się mieszka i nie codzień jest się w mieście. A z resztą za często kupować nie można bo mama się czepia, że niedawno inną kupiłam.

      Usuń
    4. U szkoda:( a ja kupiłam Catty w wtorek a wczoraj Lagoonę mam juz 9 lalek nie to że się chwale mówię tylko^^ .Umnie jest Gigi za 50 zł w Tesco ale nie mówię że Gigi jest brzydka ale nie zabardzo mi się podoba .I Twyla też jest za tyle samo i Twyla też taka sobię .Ja zbieram na Howllen 13 bo tam była ^^ bo narazie juz wydałam 200zł na Catty i na Lagoonę bo goona za 110zł a Catty za 90zł .

      Usuń
  5. Podoba mi się spectra.
    NP

    OdpowiedzUsuń
  6. Co byście radziły? Tą Robbecę , Catty czy Twylę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... Catty lub Twyla. Chyba Catty, bo jest przecena, Twyla bedzie ciągle w tej samej cenie.

      Usuń
  7. Ja się zastanawiam nad Robeccą bo Lagoonę wczoraj kupiła DDG ^^ jest piękniutka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym chciała Beccę*_* Ale w poniedziałek mama była w Tesco z ojczymem i kupili mi przecenioną Catty.
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)