czwartek, 10 października 2013

Kolejne zdjęcia!

Pojawiły się kolejne zdjęcia z Comic Con'u!!!:
1.
 
Super! Podoba mi się nowa postać straszliwie! Do tego Operetta z ciekawą fryzurą... wampistyczne!
Lagoona też jest nie najgorsza z Lalą,jednak Operetta i Vipirine podbiły moje serce.

2.
 
Co my tu mamy... 2 pack Jacksona i Frankie! Świetnie! Na to czekałam,szkoda,że mam już Frankie...
Bardo brakowało mi 2 packu z nimi. o prawda nie jest jakiś wybitny,niezbyt podobają mi się ubrania,ale sam fakt z połączenia chłopak+dziewczyna,co bardzo lubię jest duuuży +! 

3. i 4.
 
Arty Sweet Screams!!! Są cudowne! Draculaura i Frankie wyglądają tak słodko i pięknie. Szczególnie podoba mi się narysowana Draculaura,jednak w lalkach wolę Frankie :)
Skoro lalki już są w pudełkach... pewnie niedługo będą do kupienia! 

Ohh... twórcy lalek... szalejecie. Tak dużo do wyboru,a tak mało środków na to :P  
Na 1 ciężko się zdecydować!

Podobają wam się nowe lalki? Co sądzicie o opakowaniach lalek Sweet Screams? 
Kupilibyście jakąś z lalek pokazanych tu?



12 komentarzy:

  1. To będzie długi komentarz, bo chcę wyrazić mą opinię na temat 8 lalek. No to lecimy z tym koksem. Viperine jeszcze bardziej zaskoczyła mnie niż Ell. W tych kolorach wcale jak wampir nie wygląda. Sukienka, buty i fryzura to cudo. Ale na co jej te dziwaczne okulary i to coś na głowie? Nie mam zielonego pojęcia. Ponadto ma trochę dziwny wyraz twarzy, ale to przebolę. Chyba chcę ją bardziej niż Spectrę. Operettę wolałam z samymi końcuwkami włosów czarnymi, a nie całą grzywką. Sukienka fajna. Buty w jej stylu. Jedyne co mnie wkurza to te kolczyki. U wszystkich lalek przylegają one tak do twarzy. Koszmar. Lagoona. Brak mi słów. To jej najładniejsza lalka. A włosy. Cud, miód i orzeszek. O Draculaurze za dużo powiedzieć nie mogę, bo urok Blue zasłania wampirkę prawie całą. Nie jest najgorsza, ale jedno wiem napewno. Wcale nie jest podobna do tej ślicznotki z okładki. Jackson dostaje dużego plusa za żółte spodnie. Uwielbiam taki kolorowy ubiór. Jego art. Boski. Ta grzywka. No Vic musi być zadowolona. Frankie lepiej wyglądałaby bez tego bolerka. Tak to byłaby nawet spoko. Jej art tak jak art Frankie nie powala. Nie wiem co to za seria, ale wygląda na to, że para wybiera się na piknik. No bo tło przedstawia las. Frankie trzyma koszyk, a na artcie pokazuje Jacksonowi ciasto. Jestem na 99% pewna, że idą na piknik. Lala ma przesłoski art. Lalki za bardzo nie widać, ale z tego co pamiętam dziewczyny już ją pokazywały i podobała mi się. Na jej pudełku widać nietoperze-cukierki. Super. I znów Frania. Na artcie ma trochę dziwną minę, ale lalka jest piękna. Jeszcze ładniejsza niż Fran PD. Seria trochę wygląda jakby było Halloween. No bo tyle cukierków. Szkoda, że u nas nie ma tego święta. Skończyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okulary ma bo 1. jest gorgoną, 2. jest hipisem, a opaskę ma również dlatego, że jest hipisem :)

      Usuń
    2. Wtedy myślałam, że jest wampirem. A jak tak Jackson.

      Usuń
    3. No właśnie z tego packu się nie cieszę :( Tak jak napisałam, nie podoba mi się Frania. jak tak patrzę na Jacksona, to on jest świetny, ale ta Frankie - błagam. Rany, bd czychać na allegro na lalkę Jackiego bez Frani, tym bardziej, że ją mam. Ale sam pomysł na to by ich dobrać - genialny :D. Tylko... przeczuwam pack z Holtem, i mogę się założyć, że w nim Frankie będzie super ;_;

      Usuń
  2. Fryzura Opki upiornie ciekawa. Pudełka SS - wspaniałe. Viperine - zmieniam zdanie, jednak mi się podoba. Pack Frankie i Jacksona - hm, podoba mi się tylko pomysł na dwupak Franki i Jacksona. Ciuchy są do bani, szczególnie Frani. Czy ktoś mi wytłumaczy, co na jej sukience robi kokardka?! Błagam, nie róbcie z niej Draculaury ;_;. Przecież kokardki Frankie totalnie nie pasują. Dlaczego nie mogli się postarać, no dlaczego?! ;_; Idę się ubrać na czarno z żałoby... A nie, przecież ja się ubieram na czarno xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Znaczy Jakcie jest fajny a Frania do bani, to miałam na myśli :>. No nie mogę tego przeboleć, no. Jeszcze trochę łesek ;_; ;_; ;_; ;_; ;_;... Kto mnie przytuli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kurczę, jaki spam. Im dłużej patrzę na Jacksona, tym bardziej mi się podoba, a im dłużej na Frankie, tym mniej xD. Na początku średnio mi się spodobał, przez to że sukienka Frankie swą brzydotą okryła wszystko XDD

      Usuń
    2. Ooo... jesteś kochana ♥

      Usuń
    3. I ja, bo to samo czułam przy packu Abbey-Ross, ale jego kupiłabym ze względu na to, że mam Abbey w Basic,u;)
      JVV

      Usuń
  4. Ja z artu wolę Frankie, ale jako lalkę Draculaurę ze Sweet Screams :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)