sobota, 5 października 2013

Kolejne plany?

Od kilku godzin po internecie wędruje plotka o nowych seriach lalek. Większość jest nam znana, jednak najwidoczniej Mattel postanowił wzbogacić nowe serie o kolejne postaci.
Ghouls Spirit
-Draculaura
-Abbey Bominable
-Robecca Steam
-Skelita Calaveras
-Frankie Stein
-Spectra Vondergeist
-Venus McFlytrap
-Slow Moe

Coffin Bean
-Frankie Stein
-Abbey Bominable
-Jane Boolittle
-Toralei Stripe

Secret Critters
-Neptuna
-Hisette
-Azura
-Captain Penny
-Watzit
-Sir Hukacz

Secret Creepers Crypt
-Jane Boolittle

Od razu powiem, żeby nie było, że robię błędy: w moim źródle Frankie, Spectra, Venus i Moe byli przypisani do serii nazwanej Espiritu Necrofago. Pomyślałam jednak, że to wcześniejsza "wersja" składu Ghouls Spirit (nazwa nawet podobna, a byli w niej Venus i Moe). Podobnie z Secret Critters, jednak tu nazwa się nie zmieniła, a jedynie były to dwa "odnośniki". Co do Secret Creepers Crypt: myślę, że to dobrze nam znana lalka Jane. Pamiętam, że chyba już była wcześniej wspominana seria z nią samą, jednak uznałam, że dodać nie zaskodzi. Najbardziej chyba mnie ciekawią nowe upiorki Coffin Bean ;)

Co myślicie o planach? Wiecie może coś więcej?
Dziękuję Wam za głosy <3 Jest mi niezmiernie miło, że jestem czyjąś faworytką :)
W sumie nie miałam potrzeby pisania tego pod postem, ale jak Vici może, to ja chyba też :D Obietnica wyborcza? Hm... Szykuję konkurs :D

19 komentarzy:

  1. Bo ja mogę wszystko! (wszyscy milkną, ćwierkają świerszcze) xD. A co oni zamierzają z tymi zwierzaczkami zrobić? Może to będą ich pluszaki? Ghouls Spirit średnio mnie interesuje, ale jestem ciekawa tych z Coffin Bean. Jednakże, i tak zostaję przy moim BILLYBILLYBILLYBILLYBILLY xD Jak będę go miała to sobie dokupię Scarah i będę ich ustawiać w różnych pozycjach... (Ja tylko mówię, że zrobię im fajne pozy, a wy i tak swoje...). Chociaż nie, ja bym chciała żeby on był z Opcią, tak ostra laska i taki słodziak, moje ulubione połączenie *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra. Z Opką jeszcze przezyję. Ale Scarah! Fuj! Billy ma być ze Spectrą i koniec kropka! Kto ma rację? Lisi czy twórcy odcinków? Jasne, że Lisi.

      Usuń
    2. Nie! On będzie z moją nie ruszającą nogami "Szkieletą" XD
      JVV

      Usuń
    3. Nie no! Ty też się przerzuciłaś na tą okropną Szkieletę? Już ty mi tutaj tak bardzo polski nie poniżaj. Skelita ma być!

      Usuń
    4. Ja tam również uważam,że Billy powinien być ze Spectrą ;)

      Usuń
    5. Przynajmniej jedna trzeźwo myśląca osoba. :)

      Usuń
    6. Billy powinien być z Rochelle — tak jak było w jednym odcinku, “upiorny taniec“ ;)

      Usuń
    7. Ohoho, jaką dyskusję wywołałam ^^. Spectra też spoko, ale ja i tak zostaję przy Opertcie *-*. I bez tej Skelity, błagam. Mój słodziak ma być z kimś ostrym!

      Usuń
    8. Znaczy Billy to mój drugi słodziak, pierwszym jest Jackson *-*

      Usuń
    9. Nie prawda, to ja wywołałam, post mój, nieprawdaż? ^^

      Usuń
    10. Ale komentarze są do mojego komentarza, nie do twojego posta, nieprawdaż? xD

      Usuń
    11. Victoria ma racje - jej komentarz ;3
      A jesli vhodzi o Billego bardziej pasuje do Spectry, a nie do Scarah. Ona przeciez wogole do niego nie pasuje ;o nie to co Spectra - oni sa podobni, podobna kolorystyka, tez sa jakby niewidzialni. Tylko mnie to wkurza, ze w swoim bio Spectra wydaje sie byc ostra a w serialu jest taka niesmiala ;/

      Usuń
    12. Taaaak? A pod jakim są postem? :D

      Usuń
    13. No to Vic niech słodziak Jackson będzie z Opką, a Billy'ego zostaw Spectrze ok?

      Usuń
    14. Jeju, to Billy pasuje do Spectry bo są niewidzialni i w podobnych kolorach? o super, to takie w stylu "Musi być wyższy chłopak i niższa dziewczyna, bo to pasuje", albo "Tylko tej samej narodowości". I pasowanie to bardzo zmylające pojęcie, jeśli chodzi o związki. Niech są razem, ale i tak dałabym go Operetcie. Rozali, okej, może tak być :D

      Usuń
    15. Dla mnie oni są po prostu razem słodcy. Fotomontaz z Youtuba robi swoje.

      Usuń
    16. No, są, ale nie dlatego, że kolory im pasują ;_;. Spectra go będzie swoimi łańcuchami wiązać... dobra, newermajnd XD

      Usuń
    17. Specia i Billy mają być i koniec >_< xd

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)