środa, 9 października 2013

Comic Con się rozpoczyna!

Nadszedł ten czas...
To już...
Już jutro...
3 dni cierpienia, jakim jest oczekiwanie...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



COMIC CON! *-*

Poznamy na nim Viperine i Elissabat, już się nie mogę doczekać!
No, kicie, to tyle, ale jednocześnie bardzo dużo.

Jesteście podekscytowani? A co ja się pytam, pewnie, że jesteście xD

EDIT:
 Taki tam wam zapodam przedsmak, ale nie tyczy się lalek. Tak będzie wyglądać "stoisko" Kellee Riley (to bogini photoshopa, ta która robi te boskie arty do MH i czasem się leni xD)


Owe zdjęcie Kellee udostępniła na facebooku.
Kellee, I will meet you one time, I know it!

31 komentarzy:

  1. Już się nie mogę doczekać!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anne, jedziemy tam! Trzeba się wkręcić, w końcu Loki'ego zobaczyć trzeba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy będzie... Loki był w 2012 w San Diego, więc raczej już tego nie powtórzą :(
      Ale co tam ^^
      Może zrobią nam inną niespodziankę.



      Lorr, chodźmy do zoologicznego po konia! :D

      Usuń
    2. A jak obsypiemy brokatem to będzie się świecił! :D

      Usuń
    3. A tu reakcja Lokiego na nasze pomysły:
      http://tightropemarvel.files.wordpress.com/2012/11/loki.gif?w=590
      ♥♥♥

      Usuń
    4. kto to Loki ? XD

      Usuń
  3. TO JUŻ NIEDŁUGO ? A KIEDY BĘDZIE LALKA DRACULORY Z CAMERY ???:d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja żyję tym wydarzeniem od tygodnia ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. *O* *O* *O* *O* *O* *O*

    JVV

    OdpowiedzUsuń
  6. Informacje ogólne:
    Przez jakiś czas nie będę pisała (chyba, że trafi mi się jakaś nowinka, którą będę mogła szybko opisać). Nie, nie chodzi tu o szkołę. Mam sporo pracy z nowym nagłówkiem, a żeby skończyć go jak najszybciej, muszę wolny czas poświęcić na jego wykańczanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam problem z laptopem... oddali, ale znowu się spierxxxił... -_-

      Usuń
    2. Trzeba szukać dobrych stron. Przynajmniej dziewczyny mają większe pole do popisu.

      Usuń
    3. All - właśnie dlatego w takich momentach ciesze sie, że mam w domu informatyka xD

      Usuń
    4. Jest już ok *_* Maaaam :333 O wiele lepiej ^^^
      Słabo tylko,bo jutro mam zarąbisty dzień (Lorr,ahh... pamiętasz moje żalenie na temat czwartku nie do przeżycia? :3 KujoneQQ :***)... Dziś jestem tak padnięta po tym kościele... (2 godziny klęczenia,różaniec i wysłuchiwanie jak to my,gimbusy do kościoła w niedzielę nie chodzimy -.-)

      Usuń
    5. Hah, w takich chwilach cieszę się, że poprosiłam mamę, by dostać pod choinkę palmtopa:)
      Kizia Mizia

      Usuń
  7. To jak będę mogła włączyć komp. to wam dam linki do nowych odlewów butów;)
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  8. II! Nie mogę się doczekać V i E! Na pewno będą upiorne!

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy będzie to Comic-con bo się zesikam XD wiem ze dzisiaj ale o której godzinie ? XD

    OdpowiedzUsuń
  10. czyli w niedziele ? :(

    OdpowiedzUsuń
  11. jest fotka z comic-con na fb napisz o tym na blogu i jest draca :* Draculaura Przerazenie Camera Akcja :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)