czwartek, 3 października 2013

Odcinek ze Skelitą na YT!

Wcześniej jak pamiętam, mogliśmy go oglądać na oficjalnej stronie MH,
jednak teraz możemy i na You Tube! :

Jakie przedmioty są ważne w Waszym życiu? Ubrania, zabawki, płyty, błyskotki? A może rodzinna pamiątka, która symbolizuje ważne wartości, historie i uczucia bliskich Wam osób? Skelita historią naszyjnika, który jest w jej rodzinie od 10 pokoleń, wzruszyła cała klasę, a jej prezentacja na pewno uzyskała najwyższą ocenę!


Mi odcinek się nawet podoba,ale nie lubię Skelity w wersji rysunkowej. Jakoś zbyt dziecinnie mi w niej wygląda...
Najbardziej nie mogę zrozumieć spolszczania imion.  ,,Miałlodia'' i ,,Mruczyfona'' do tego grona dołączyła ,,Szkieleta''.
Jak ktoś ma już jakoś na imię,to raczej się go inaczej nie nazywa,nie? :P

Podoba wam się ten odcinek? Co sądzicie o spolszczaniu imion?


2 komentarze:

  1. Popieram! Mnie też irytują te spolszczone imiona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja, jak tam kiedyś ten odcinek oglądałam, to myślałam, że to tylko ten nauczyciel tak mówi na Skelitę, ale "straciłam wiarę w Polaków" kiedy Frankie też ją nazwała Szkieletą :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)