wtorek, 15 października 2013

Ekran startowy płyty 13 Wishes?

Tłumaczenie nie jest moją mocną stroną, więc informacja aż tak pewna nie jest :D
Obrazek wygląda mi jednak na tytułowy ekran startowy, więc bez przedłużania owy ekran Wam pokażę :D
Zastanawia mnie ręka przy lampie. Może to jest coś związane z grą 13 Wishes? Na hiszpańskim się nie znam, a wujek Google nie służy pomocną dłonią :D

Co myślicie o screenie? Do czego zostanie użyty?

EDIT od Aleksa:

Nie jest to żaden ekran startowy.
To strona promocyjna jednego z włoskich (?) konkursów,
w którym główną nagrodą są lalki HTC i 13 Wishes.
Link do promocyjnego videa.

7 komentarzy:

  1. Ręka to chyba kursor. A cały screen to może to jak się DVD kupuje i się wybiera te wszystkie opcje przed włączeniem filmu - może to to? Albo jakaś strona, ale na to chyba każdy wpadł (*le oświecenie) XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie jest żaden ekran startowy! To kursor ze strony promocyjnej video o konkursie (włoskim chyba) w którym główną nagrodą są lale HTC i 13 W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=_uA9l24Akpc <--- tu link na dowód.

      Usuń
  3. frota la lámpara - pocierać lampę
    pide un deseo - pomyśl życzenie
    si es uno de los más votados - najwyżej oceniane, jedne z najlepszych gier

    Nie wiem czy to coś da, ale i tak prosze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie się przekonałam, że to jednak znaczy `potrzyj lampę`
      JVV

      Usuń
  4. myśle że ręka to myszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to ta ręka to może być kursor w menu tej gry ... ( ale nie wiem )

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)