niedziela, 6 października 2013

Nowe figurki?

Firma wypuści na ryneknowe figurki MH. Moja opinia nie jest wygórowana- figurki są zrobione "na odwal", byleby zerżnąć z nas kasę. Są to Draculaura, Cleo, Spectra, Lagoona, Frankie i Clawdeen.
 Lala nie jest koszmarna, wyszła im chyba najlepiej. Figurka (jak każda inna) wygląda jak fanowska, zrobiona z gąbki.
 Cleo, jako mumia, jak najbardziej jest opalona. Myślałam jednak, że jeżeli ktoś się dosyć dużo opala (i się nie spala) to jest brązowy, nie złoty.



Spectra nie jest koszmarna (z początku tak myślałam, jednak poniższe postaci rozwiały moje wątpliwości). Zacznę od skóry: od kiedy Spectra jest różowa? Sukienka jest widocznie zrobiona na odwal. Ramiączka są nierówne, ogólnie duszyczka jest odwalona na szybko.


Koszmar nr. 1. Jej twarz jest okropna: oczy od biedy mogłaby posiadać Jinafire, usta są po prostu różowym kółkiem z białym środkiem. Płetwy na rękach są prawie przy dłoni. Nogi wyglądają jak dwa ruloniki plasteliny. O butach się nie wypowiem.

Koszmar nr. 2. Jej twarz wygląda jak w tych komiksach, gdzie brzydka lalunia się "ślicznie" wymaluje, i rzuca pytaniem "jak wyglądam?". Ponadto zielone oko jest mniejsze, niż niebieskie. Do włosów i sukienki nie mam większych zastrzeżeń. Nogi tak jak u Lagoony.


Clawdeen, stłukło Ci się lustro, czy płakałaś? Tusz do rzęs (czy może rzęsy tak wyglądają?) jest mocno rozmazany, tak, jakby wilkołaczka płakała, co od razu psuje całą twarz, mimo że usta są niezłe. Włosy wyglądają jak ze starej czekolady. Buty nieźle im wyszły, czego nie mogę powiedzieć o samych nogach. Kolano jest zaraz na udzie.

Figurki mi się nie podobają, jedyne, czego nie zmasakrowali, to czaszka-podstawka. 

Co sądzicie o figurkach? Czekacie na nie?


14 komentarzy:

  1. Będę miała koszmary w nocy... XD Wyglądają.... No dobra, są okropneeeee :3

    ~Magicrose... ( niezalogowana, z tableta :p )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak się zastanawiam czy one nie są z modeliny i czy nie zrobił ich jakiś fan, bo Mattel pewnie postarałoby się trochę bardziej jak przy figurkach do iPada D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie... Mi też na takie modelinowe wyglądają :P

      Usuń
    2. Mi również. Nie, to nie może być oryginalne. To pewnie zrobił jakiś fan który umiał świetnie posługiwać się PS i ładnie wyciął na białe tło. Dyl, a skąd wiesz, że to oryginały? Znaczy było, że na pewno?

      Usuń
    3. Tak, pisało, ze to od Mattela. Zerżnęłam nawet to, że firma wypuści je na rynek.

      Usuń
    4. Ach, znalazłam, wcześniej mi się nie chciało szukać bo było późno. Ale, kotek, to nie jest od Mattela. Mattel tylko zezwolił na wykorzystanie tych postaci, za kasę rzecz jasna. A figurkami zajmuje się taka hiszpańska firma, Comansi. Patrzyłam na ich stronę, figurki nie są złe (101 dalmatyńczyków i pszczółka maja bynajmniej były ok xD). Nie wiem, dlaczego MH tak spieprzyli o.O

      Usuń
  3. Moim zdaniem powinni się trochę przyłożyć do roboty tych figurek.Teraz mam tylko jedno pytanie do czego one będą służyły.
    NP

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zobaczyłam Lalę i przeczytałam, że najlepiej wyszła, to nie byłam pewna, czy chcę oglądać dalej o.O Nie no, nie wierzę, że one są od Mattela ;_;

    OdpowiedzUsuń
  5. Chce mi się płakać jak to widzę :|

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszmar... 3 pierwsze ujdą ale 3 ostatnie to już totalna tragedia... myślą, że ktoś im to kupi?!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zauważyłyście że Lagoona ma różoffe brwi ? xdd

    OdpowiedzUsuń
  8. straszne...........

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)