piątek, 25 października 2013

Własne konto na stronie Monster High

Zakładam, że wiecie już o nowym wyglądzie monsterhigh.com. Zapewne zauważyliście to, że można założyć tam konto, którym możemy kierować według własnego uznania. Myślę, że mała ''instrukcja'' dotycząca strony, nie zaszkodzi.
Zacznijmy od początku.
Najważniejsze jest to, żebyśmy znali ''punkt odniesienia'', czyli miejsce, gdzie mamy zamieszczone ogólne informacje. Istnieje to na wielu portalach, m. in. na Stardoll.


Po lewej mamy zdjęcie naszej postaci, po prawej ''Witamy ponownie, (nazwa użytkownika)''. Tuż pod tym znajdują się Kości (z ang. Bones), które są walutą strony. Na samym dole widnieje napis ''Odwiedź swój profil''.
Jednym z ważnych elementów jest Maul, czyli Centrum Handlowe.


Dodałam screen tych rzeczy nie bez powodu: aktualnie, są one za darmo, ale nie jestem pewna, czy jest to celowe, czy tylko błąd, więc jak ktoś chciałby je kupić, niech się spieszy. Nie są to jednak jedyne bezpłatne przedmioty, ale pewnie z łatwością je znajdziecie.
W Centrum możemy kupować najróżniejsze rzeczy: od dodatków, aż po sukienki. Ceny są różne, najwyższe to około 250.
Ale w takim razie jak zarabiać? Nic prostszego. Możecie wejść w biografie uczniów, na podstrony, zmienić wygląd postaci... Opcji jest naprawdę dużo. Za jedną czynność można zarobić bodajże od 20 do 80.
Dobrze, a co jeśli macie ochotę zmienić strój?
Najpierw należy nacisnąć ''Visit your profile'', następnie kliknąć:


A na samym końcu:


Ujrzycie wtedy instrukcję. Oto jeden z obrazków, które w niej występują:


Umieściłam wszystkie najważniejsze informacje, więc teraz możecie spokojnie zacząć kreować własną postać na stronie Monster High.
Życzę potwornej zabawy! ;)


25 komentarzy:

  1. Takie opcje były już dawno na stronie Ever After High. Czyżby MH sie upodabniało? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba sobie założę konto na MH.com :)

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  3. Lorr. Na Chromie mam mnóstwo reklam, więc używam Explorera. Próbowałam kupić sobie coś, ale mogę kupić tylko "Themes" Klikam Try it i nic. może wiesz o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tam konto. Ubolewam nad tym,że nie ma włosów Cleo i kolory są ustalone bez możliwości zmian -_-

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy wchodzę na swój profil,to error się pokazuje,a jak chcę stworzyć awatar to jest ciągle 0 %

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobne, że 0% pokazuje się, ponieważ było wtedy za dużo osób na stronie.

      Usuń
    2. To przez przeglądarkę. Na Mozilli próbowałam i miałam na 0% a jak na chrome weszłam załadowało się bez problemu.

      Usuń
    3. Ja właśnie na chrome byłam:/ Ale mamy 7 rano,malo kto nie spi xd teraz wejde:D

      Usuń
  6. ja tam mam problem,jak zdjać tą szwe i śruby? : gelqa

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja tam mam problem: jak zdjęć tą gównianą szwe i śruby?! i nawet nie da sie kupić na miejsce szwy,a w instrukcji pisze że można :P lool na mh jestem: gelqa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam masz dwa przyciski jak masz zbliżenie na twarz ,,My Look'' i ,,Freaky Flew (chyba)'' Trzeba ten prawy, Freaky coś ;3 I wtedy możesz zdjąć szwe. W śrubami się męczyłam dłuuuuugo ;x

      Usuń
  8. Błagam daj dokładniejszą instrukcję, nie wiem jak zmienić avatar, kupić ciuchy, założyć je, na profilu jestem szarą plamą ;-;

    Pomocy ;-;

    OdpowiedzUsuń
  9. wciskam visit your profile i pisze page not found :(

    OdpowiedzUsuń
  10. wciskam visit your profile i pisze page not found :(

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zapisac awatara plisss prosze o najszybszą odpowieź plissss PLISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
    ps. nazywam sie reksio2013

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avatar się zmienia, kiedy zmieniasz wygląd postaci, wygląd zmienia się automatycznie, jak coś dodasz/zmienisz.

      Usuń
  12. Dzieki za pomoc

    Reksio2013

    OdpowiedzUsuń
  13. mam już konto ale jak chcę dodać postać do freaky flaws to nie działa :( moja nazwa to Adilnny

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)