niedziela, 13 października 2013

Wallmart - szalejesz!

W niektórych krajach zagranicznych, już w te święta będzie możliwość kupienia lalek New Scaremester w sieci sklepów Wallmart:

http://2.bp.blogspot.com/-2CR-qITlooc/UlpC8vulTII/AAAAAAAAFzU/HOnd3AlUfD8/s1600/1.png 

Nie wiem czy w Polsce są jakieś sklepy z tej sieci,
jednak myślę,że chyba i nam zdążą przesłać te lalki akurat na święta do innych sklepów. 
Ja już chyba listę życzeń mam ustaloną,jednak może znajdę miejsce dla uroczej Jinafire w tej serii,która bardzo mi się spodobała.

Co sądzicie o tej sprawie? Chcielibyście dostać jakąś z lalek z nowej serii na święta? Jeśli tak to którą?

 

18 komentarzy:

  1. No ja myślę, że wejdą. Może ta przemiła niepozrna pani z Tesco, której powiedziałam że kolekcjonuję lalki (kupowałam Catty) i która zaczęła mi mówić o rodzajach gotów, i że ona robi gorsety dla jakiejś gotyckiej firmy, i że chodzi na jakieś gotyckie imprezy, załatwi by były w Tesco, speszali for mi? XDD Nie wiem, czy ona może coś zdziałać, ale twierdziła że się trochę na tym zna. Proszę! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Victoria ja też mam wspomnienia z TESCO i Catty.Jak wychodziłem z TESCO z Catty pod pachą przy wyjściu pewna blondyneczka spojrzała na mnie jak na nienormalnego i zapytała:To dla ciebie chłopczyku ?.Ja lekko zszokowany myślę "Co jej do tego".Ale chciałem zabawić się jej kosztem.Mówię jej że tak.Ona oczy wielkie i zapytała czy wiem że lalki są dla dziewczynek.Ja mówię że tak (chociaż według mnie NIE)Jak byłem już w przedsionku usłyszałem jak mówiła do koleżanki.Widzisz ?Tak się rodzą geje.Normalnie chciałem tam wrócić i jej zaj@#ć

      Usuń
    2. Welcome in Poland. Na studia jadę do Szwecji i nie wracam, chyba że do rodziny na święta. Jedziesz ze mną? XD Rany, nawet nie wiesz, jak mnie to wpienia. Te wszystkie schematy i stereotypy, co jest dla kobiet i co jest dla mężczyzn. Patrz, rodzimy się, i już mamy przygotowany cały scenariusz: jacy mamy być, co mamy chcieć i co mamy robić. A dlaczego to oni decydują? Czy to przypadkiem nie do nas powinno to należeć? Ktoś może powiedzieć, że przecież mentalnie się różnimy, ale 'gunwo' prawda. Jak mamy nie być, skoro musimy się, nawet nieświadomie, dostosowywać do jakiś głupich scenariuszy? I wtedy ludzie, którzy rozwijają się niezależnie, cierpią. Schematy wymyślili ludzie, którzy boją się mieć własną osobowość. Bo to takie proste, dostosowujesz się do jakiegoś schematu, jesteś jak inni i wszystko jest takie prościutkie, system jedzie dalej. O rany, zerzygam się zaraz. Jak dla mnie, lalki są dla wszystkich, dziewczyn i chłopaków, małych, młodych czy dorosłych, a nawet starych. Przecież nikt kupując lalkę nie robi nikomu nic złego. A ta głupia Polaczkówna niech się wypcha, sama ma pewnie takie puste życie że musi się czepiać życia innych. Nie ma sensu się takimi przejmować. Ja jak kupuję lalkę to tego nie ukrywam, jestem z tego dumna i tyle, a fajnie wyglądam w glanach z lalką xD. Choć ty masz ciężej, ale... mi tam nawet fajnie, widzę, jak ci biedni ludzie się wnerwiają, jak na przykład mówię, że wolę niższych... biedni, nie mający własnych spraw ludzie. Smutne.

      Usuń
    3. Muszę policzyć xD. 8, króciutkie :D

      Usuń
    4. Ja mam 10, a chciałabym kiedyś 20 *.* Już sobie wyobrażam, ile będę musiała je sznurować. A jesteś już mentalnie przygotowana na WT? Wszystkie teksty wkute na pamięć? :P

      Usuń
    5. Hahah :D Pewnie, nawet pakuję, by nawalać w pogo xD A co, będziesz? Możemy się zczaić :D Długie glany... ooo *-*

      Usuń
    6. Niestety, nie :( Bardzo bym chciała, ale WT znam za krótko (poznałam w zeszłym miesiącu) i raczej nie wypada, żebym jechała. Powoli przymierzam się do przesłuchania albumu Mother Eart, bo utwór tytułowy jest cudowny, ale ze wszystkich ich piosenek, jakie poznałam uwielbiam Angels. A jakie albumy najbardziej polecasz?

      Usuń
    7. W każdym są jakieś piosenki które kocham i takie które są mi obojętne, więc nie polecę ci konkretnego. Nie obijajta się, słuchajta wszystkiego xD. Jej, Angels, ta piosenka mi bardzo pomagała jak miałam kiepskie chwile. Ale teraz mi się z tym kojarzy i rzadko ją słucham, ale jest świetna. Ostatnio w kółko słucham In the Middle of the Night *-*. Ja tak mam, że mam takie fazy na piosenki :D

      Usuń
    8. A albumy Nightwish? A już jak o Nightwish'u mowa: Kto został nową wokalistką na stałe? Oczywiście, Podłoga ^^

      Usuń
    9. Z Nightwishem tak samo xD Kilka fajnych i kilka takich sobie w każdym. Nie mam czegoś w stylu "tylko te z Tarją", Anette też była super. Oj, za dużo się ode mnie nie dowiedziałaś xD Cóż, no nie potrafię wybrać jednego, po prostu. A masz coś do Podłogi? Czadowe imię! XDD

      Usuń
    10. Za karę za tę ironię w twych literach oficjalnie nazywam cię Sufit! XDD

      Usuń
  2. Victoria jestem z tobą ,tyle że ja jadę do Holandii ,mam dość polaczków-rasistów,homofobów itd A w dodatku tu nic nie ma tylko drożyzna,(już zaczynam kupować przez zagraniczne strony np lalki weźmy kawiarnię dla Bratrzillaz tu kosztuje 120 A na amazonie w przeliczeniu 50 zł plus przesyłka może z 15 ,20 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybywam w przyszłości chyba do Londoom'u (XD). Chciałabym do USA,ale te strzelaniny itd. tak odstraszyły,na kilometr. Lalki mają tam bardzo tanie. Widziałam DT3 za 9.99 (umówmy się że 10) dolców. Dolar stoi około 3.50 zł.? No. To u nas DT3 - 70 zł.
      U nich? Około 40 w przeliczeniu. Znajdziecie lalkę MH w Polsce (nową), za taką cenę? No chyba nie...
      Choć,kocham Polskę, uważam,że jest coraz gorzej... zarabiają sobie na nas 1/2 więcej niż na innych ;x A jak będziesz potrzebował tu pomocy, to musisz czekać w kolejce i umierać w cierpieniu.

      Usuń
    2. Holandia też świetna. Ona i Skandynawia - ooo <3. To są stolice tolerancji i równości. W Polsce przede wszystkim irytuje mnie konserwatywność, tradycyjność. Polaczki - też ich tak nazywam xD Ale mam na myśli debili, nic nie mam do porządnych Polaków. A co to za strony? Mają tam EAH? Właśnie, przypomniałeś mi, że miałam obejrzeć ten 1 odcinek Bratrzillaz, koleżanka mówiła że fajny xD

      Usuń
    3. aha, amazon xD Ach to czytanie ze zrozumieniem... xD

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)