wtorek, 8 października 2013

Wznawiają, nowa edycja czy po prostu zapomnieli?

Zobaczcie na tą torebkę!: 


Leży ona koło butów Operetty, więc najpewniej należy do niej, pytanie tylko w której serii ją zobaczymy? Buty sugerują serię DC, jednak jest ona dostępna w sklepah normalnie, 5 pack wyszedł...
Zapomnieli o niej? A może to tylko podstęp? Bardzo mnie to ciekawi, torebka jet ładna i trochę byłoby mi szkoda, jakby o niej zapomnieli :(

Podoba wam się nowa torebka? Myślicie, że to zmyłka czy zapomnieli ją dodać? 

 

Ps. Ogarnęłam jak się wstawia obrazki w moim tablecie ; 3 Trochę z tym roboty, ale się udało ;) Laptopa nadal mi nie oddano :P

5 komentarzy:

  1. To jest torebka od lalki Barbie Fashionistas Raquelle ;) Wiem, bo mam tą Barbietkę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak się dzieje jak ktoś miesza serie :'( (jbc mówię o Mattel)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)