sobota, 19 października 2013

Nowy wygląd bloga

Jak zauważyliście, na blogu jest już nowy wygląd. Mi się w sumie podoba i mam nadzieję, że wam również przypadnie do gustu. Możliwe, że pojawią się jeszcze jakieś minimalne zmiany, ale jak na razie jest chyba dobrze.
Oczywiście, dorobiłam jeszcze bannery dla redaktorek bloga.



Dodatkowo chciałam uprzedzić: Favikona jest już wgrana, ale się nie wyświetla. Niedługo powinno się to naprawić.
Jak wam się podoba nowy wygląd bloga?

 

EDIT od Aleksa:
Nie ma sensu robić o tym osobnego posta,więc tylko informuję,że mój konkurs został odwołany.
Przez dodatkowy czas nie dostałam ani 1 pracy. Te które miałam... było ich za mało.
Teraz,będę robić konkursy tylko w jakieś większe wolne.

Edit od Lorraine:
Przez to, że Blogger nie chce dodać tła, poprawiony wygląd bloga pojawi się z opóźnieniem.

53 komentarze:

  1. Wow! To po prostu szok, to jest cudo.
    NP

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajżałam i..padłam. Nowy wygląd to po prostu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ale czad!
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląd jest śliczny :D Ale... trochę nie pasuję do bloga o MH. To tylko moje zdanie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wchodzę, patrzę. Zaraz, zaraz. Dlaczego tu jest tak brązowo (na tablecie nagłówki długo się ładują)? Myślałam, że weszłam na złego bloga. Dopiero potem zobaczyłam te cudne postacie. Lorr masz wielki talent.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powinnaś dodać jeszcze marginesy w CSS'sie bo ci się tekst przykleja do ramek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lorr ma blizne pod okiem czy tylko mi się wydaje?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląd świetny :* ,ale ten wygląd komentarzy i kart wyszedł zjeb*anie... ;___;

    OdpowiedzUsuń
  9. LOOOR!!! COŚ JEST NIE TAK! PISZE,ŻE JESTEM TYLKO REDAKTORKĄ?! CO SIĘ STAŁO!?!?!! TERAZ BOJĘ SIĘ ODŚWIEŻYĆ BLOGGERA! CO JEST?!?!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowy wygląd jest cudny.Lorr odwaliłaś kawał dobrej nie POTWORNEJ roboty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowy wygląd bloga - super! :D
    Lorr wyszła naj! Taka blada, mroczna, no i rzecz jasna ruda! ^^ Wszystkie redaktorki wyszły tak... dorosło!

    A i mam takie dwie małe sprawy...
    1. Właściwie jakim potworem jest Lorraine Torres?
    2. Czy ktoś znający się na rysowaniu na kartce i w kompie mógłby zerknąć i ocenić moją OC?

    http://3.bp.blogspot.com/-DWUwa5bV1bc/UmJu46rvlEI/AAAAAAAABJM/Y6-5S_NiH3k/s1600/%2523Biografia.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie wydaje ze jest duchem ale nwm
      a daj jakiegos linka prostrzego do oc twojej bo nie da sie wejsc w to oki ??

      Usuń
    2. Jest córką księcia ciernii czy coś takiego.

      Usuń
    3. Hm...możesz to zobaczyć na moim blogu... Ale nie chcę spamować. Wejdź sobie tam, klikając na moją nazwę użytkownika.

      Usuń
    4. ja też jestem ciekawa kim jest a postac supcio ja bym nie umiała takiej zrobić choć powinnaś sie spytać lorki o nią bo ona sie zna na tego typu żeczach

      Usuń
  12. A już myślałam że jakiś błąd. Mi się baardzo bodba nowy wygląd (nie cały ale ok) I od razu mówię, aby potem nie było bez spamów, po prostu litery zmazują się z tłem. Nagłówek fajny, tyle że pierwsze wrażenie (czyja pierwsza postać, ale to dlatego że taka zielona). Jak dla mnie co to postaci w nagłówku Lorraine najlepsza (wyróżnia się najbardziej)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak jesiennie a za razem zimowo ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądnełam dziś 13 Życzeń. Jakby ktoś jeszcze nie widział tego filmu to mówię, że jest super. Dziewczyny razem ze Spectrą wyglądają super w nowych odsłonach, a Gigi ma głos taki jak Alex z Czarodziei z Waverly Place w polskim dubbingu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozali na czym oglądałaś ?

      Usuń
    2. http://www.ekino.tv/film,monster-high-13-zyczen-monster-high-13-wishes-2013,20049,dubbing.html?player=2

      Usuń
    3. Ja ogolądałam na DVD. Jest w kioskach za 3 dychy!

      Usuń
  15. Dlaczego nie ma zakładki z waszymi rysunkami? :-[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nikt nie rysował. 2 gim nie ma litości ;x

      Usuń
    2. Helou, ja mam czas xD zresztą można wstawić jakieś stare :3

      Usuń
    3. Wg mnie to taka zakładka mogłaby być ogólnie z twórczością, nie tylko rysunkami ;)

      Usuń
  16. Lorr podasz link do opisu twojej postaci,..?

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Jutro trochę nad tym popracuję, ale znowu będę musiała zamknąć bloga na jakiś czas.

      Usuń
    2. Spoko. Tylko napisz w edit'cie wcześniej wcześniej bo znów będzie panika XD

      Sablon mi też się nie podoba osobiście :C Posty ok,ale komentarze okropne (lepiej było tak jak miałyśmy)
      Przekombinowałaś XDD Ale nagłówek bomba *_*

      Usuń
  18. Mogłaby być jakaś wersja dla komórek. Niewygodnie czytać tego bloga, a z wersją dla telefonów byłoby lepiej. A co będzie, jak nastanie wiosna? Wygląd znowu będzie trzeba zmienić. Ale ogólnie odmienione MMH wygląda iście zacnie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będzie wersja dla telefonów, będzie jeszcze gorzej, bo nic, absolutnie nic nie będzie widać.

      Usuń
    2. Jednak z drugiej strony, jak masz wersję na komórkę i ona Ci się nie podoba, to zawsze możesz zjechać na sam dół i kliknąć "wyświetl wersję na komputer". Jak jest komputerowa na komórkach, to nie da się zmienić.

      Usuń
  19. Mnie też i to bradzo wygląd komentarzy denerwuje

    OdpowiedzUsuń
  20. Lorr a zrobisz opis postaci ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi to wogole tylko naglowek sie podoaba a szablon nie

    OdpowiedzUsuń
  22. Nagłówek jest czadowy *-* Lorr wygląda extra, lubię mroczne dziewczynki xD Szablon jest bardzo staranny i "ubajerowany", tylko te komenty trzeba poprawić. Cieszę się, że teraz postacie są bardziej rozpoznawalne, i dzięki temu od razu rzuca się w oczy, kto napisał post. A, mam takie pytanie do Lorr. Ja na swoim blogu ustawiłam tło w html, jako body, ale nie zaczyna mi się od góry tylko tak dopiero pod nagłówkiem, z resztą sama zobacz (tam gdzie go nie ma jest takie grafitti, ustawione tam w projektorze). Co ja mam zrobić, żeby było tak jak ta jesień tutaj - na całym tle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że to przez zły szablon na początku. Ja robiłam na tym pierwszym prostym i wszystko było dobrze. Ale, jeśli zmienisz szablon, wszystko będziesz musiała ustawiać od nowa.

      Usuń
    2. No właśnie ja też mam ten początkowy... ale kod brałam z takiego dostosowanego do innego, i to chyba przez to xD Jeszcze pokombinuję.

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)