niedziela, 13 października 2013

Oficjalne pozy New Scaremester?

Na to wygląda.
Już teraz mamy okazję je zobaczyć... No, może nie do końca.
Zdjęcie jest duże, aczkolwiek bardzo rozmazane. Osobiście wolałam dodać taką fotografię, niż przesadnie małą dokładnej jakości, gdyż będzie tak, według mnie, lepiej.



Pierwsze, co się rzuca w oczy w lalce wilkołaczki, to pasemka. Są jaskrawo-zielone, co pasuje do ogólnego koloru włosów. Strój ma w sobie takie barwy, jak: czerń, zieleń oraz fiolet. Możemy również zauważyć pasek żółtego odcienia. Całokształt prezentuje się obiecująco.
Jinafire. Nie wiem, czy mam mylne wrażenie, ale czegoś mi brakuje na jej głowie. Jakiegoś dodatku, coś w tym stylu. Mimo tego, fryzura wygląda naprawdę ładnie. Kolory stroju bardzo dobrze pasują do smoczycy.
Catrine. Była jedną z lalek, na które niecierpliwie czekałam, jednak tak, jak niektórzy fani Monster High, zawiodłam się. Przyznaję, nie wygląda najgorzej z podpiętą grzywką, jednak strój nie jest zbyt urodziwy.

Chcielibyście już zobaczyć dokładne pozy lalek z tej serii?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)