poniedziałek, 21 października 2013

Nowy konkurs



Bez zbędnego wstępu.
Organizatorem tego konkursu jest Panini, a co się z tym wiążę? Oczywiście:
1. Kupienie nowego albumu na naklejki Monster High.
2. Zbieraniu naklejek i czekaniu na cud, że trafi się na literki M, O, N, S, T, E, R, H, I, G i H.
3. Wydrukowaniu formularza i zrobieniu pracy plastycznej, przedstawiającej wymyślony strój dla wybranej postaci.
Mimo, ze zadanie nie brzmi zachęcająco, nagrody są bardzo kuszące. Co powiecie na 200 lalek z serii 13 Wishes?


Zasady opisałam dość szczegółowo, bo wszystko możecie przeczytać tutaj.
Wzięłabym udział, ale jest to dla mnie zwykłe zdzierstwo. Nie dość, że trzeba zakupić album (poprzedni większość fanów MH miała, bo był dołączony do magazynu), to na dodatek należy ułożyć z naklejek hasło Monster High. A poza tym, mam uraz do Panini, ponieważ ostatnim razem przegrałam, mimo aż stu miejsc. Nie pojawiło się również żadne nazwisko, które bym kojarzyła z poprzednich konkursów plastycznych, więc mam pewne podejrzenia, że konkurs może być najzwyczajniej w świecie oszukany.

Weźmiecie udział w konkursie?

16 komentarzy:

  1. Wzięłabym udział,gdyby nie to całe zbieranie... do dvpy takie coś.
    Ja myślę,że będą literki MONSTE HIGH ale np. R będzie tylko parę sztuk. I wtedy ta żałość,że masz już 132 naklejkę M,a czekasz tylko na jedną R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej skoro mówimy już o naklejkach ma ktoś jakieś podwójne naklejki jeszcze z tego albumu ?
      upiornie mi na nich zależy
      na odpowiedź w wersji "tak ja mam podwójne naklejki panini i ci mogę je wysłać " czekam na fb albo na nk moje nk : http://nk.pl/#profile/42542726/gallery?src=profile_button#!album=2
      mój fb : https://www.facebook.com/szerri z góry przepraszam sa spamik tutaj u was na stronce liczę na waszą pomoc

      Usuń
  2. Czy ktoś może mi wytłumaczyć, o co chodzi z tymi naklejkami i albumem panani?
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie że teraz a być w gazecie MH album z jedną saszetką naklejek :) . Ja chciałam by startować ale ..... nie wiem czy kupię gazetę .... i te wszystkie litery MONSTER HIGH będzie trudno ..... moja koleżanka w 1 tym konkursie z poprzedniego albumu startowała . Dopiero po kupionych kilkadziesiąt saszetkach wyszło jej MONSTER HIGH .... i chyba musiała na nie wydać z ok. 50/80 zł :/ *na same naklejki o.0*. Ciągle pamiętam męczyła się z jedną literą *ciągle miała M a np. R nie mogła znaleść* . Nie opłaca się :( .
    Monsterki i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest zapowiedż strach kamera akcja na razie na zdjęciu reklamowym dołączonym do filmu 13 życzeń

    ~ania123

    OdpowiedzUsuń
  5. 18 dni do premiery w Polsce!
    Umieram.... Już jutro premiera w Londynie...
    I jak tu wytrzymać?...

    OdpowiedzUsuń
  6. Napewno nie wezme udziału ŻAL. Kto głupi by tyle kasy od człowieka wzioł. ŻAL po raz 2

    OdpowiedzUsuń
  7. hahahahahahahahaha niech spadają <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Lorr, nagłówek w gimpie? Na tablecie czy myszką? Bo mnie to gryzie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest gazetka z 13 zyczen

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)