czwartek, 17 października 2013

Wydanie specjalne

Od 15 października mamy okazję zakupić kolejne Wydanie Specjalne magazynu Monster High. Bardzo spodobał mi się ten numer, głównie ze względu odmiennej okładki i fantastycznej, średniowiecznej czcionki. Co zatem może nas odstraszyć? Cena wynosząca 19.99 zł.


Prezent wyróżnia się na tle pozostałych, gdyż są to nauszniki i rękawiczki. Możliwe, że będą w miarę przyzwoite, gdyż za taką kwotę powinniśmy otrzymać produkt dobrej jakości.



Widać, że sceneria jest przygotowana z myślą o nadchodzącym Halloween, czyli Święcie, które uwielbiają wszyscy uczniowie Monster High. Przyznam, kusi mnie, żeby kupić to wydanie, jednak nie jestem w stu procentach przekonana.

Kupiliście już to wydanie? Jak wam się podoba?


13 komentarzy:

  1. kupiłbym gdyby nie to że jutro kupuję 13 życzeń.Ale fajne jest to że użyli gotyckiego pisma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj byłam w empiku (kochane autobusy które tak rzadko jeżdżą i zmuszają mnie tym do zbędnej tułaczki po mieście <3) i nie było :< Pewnie i tak nie kupię bo niedługo będzie w necie a o wiele bardziej wolę kliknąć play niż męczyć się z tym moim zakurzonym gratem xD Ale chciałam zobaczyć, czy jest tam w końcu ten odcinek czy tam wprowadzenie EAH ._.

      Usuń
    2. Ja dziś byłam i było o.O Wszystkie odcinki , film i EAH mam za sobą :)

      Usuń
    3. I jak, to jest 1 odcinek czy The World of Ever After High? ;)

      Usuń
  2. Czy mógłby ktoś dać link z bardzo starym postem z poradnikiem jak naprawić lalce rękę, gdy się jej odłamie? Pamiętam, że był taki na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://my-monsterhigh.blogspot.com/2013/04/jak-naprawic-reke-lalce-monster-high.html Proszę ;)

      Usuń
  3. Ja widziałam to wydanie i nie kupuje . Ze zględu na cenę i tego ... że te nauszniki i rękawiczki wyglądały na mały rozmiar ;( . Mogli by pomyśleć o starszych fanach :/ .
    Monsterki i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestes szatanistką lorr ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHAHA XD Bardzo ciekawe pytanie. Nie mogę się doczekać odpowiedzi adresatki xD

      Usuń
    2. Nie wiem, jak odpowiedzieć, więc ujmę to tak: Nie słucham Black Metalu :P

      Usuń
    3. Jest różnica między satanistami a ludźmi słuchającymi metalu. To, że to może iść ze sobą w parze, i dość często tak jest, to inna sprawa.

      Usuń
    4. Omfg,jakby to powiedziała moja narwana koleżanka z klasy...
      To,że człowiek nosi glany i słucha ciężkiej muzyki,to nie znaczy,że zabija dzieci,czci szatana i wpierdziela koty kilogramami -.-

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)