piątek, 11 października 2013

Następne zdjęcia z Comic Conu :)

 Zatrzęsienie nowinek ;) 
Teraz mam trochę wyraźniejsze zdjęcia do do nowych lalek. Można się lepiej przyjrzeć szczegółom. 

1.
HQ closeup of Viperine! (Source) kaylin-de-nile found these on flickr! 
Twarz nowej postaci niezbyt mnie przekonuje... ponoć jest Gorgoną,ale... czemu ma kły?
Deuce też jest dzieckiem Gorgony,a nie ma pary kłów na ustach :O

2.
 
Tutaj twarz kolejnej nowej postaci. Wygląda mi na Draculaurę i to mocno. Kwestia zmienienia szminki i dorysowania serduszka...

3.
  

Tak! Draculaura jest malarką! Podoba mi się jej zestaw, jednak sama lalka nie jest jakaś wybitna.
Śliczny strój,cudna fryzurka,ale buty i twarz do mnie nie przemawiają... :/
+ za to,że kolejny raz za eksperymentowali z żółtym :)
Po prawej jest Abbey. Rzeźbi w lodzie. Lalka podoba mi się,jednak zbyt bardzo przypomina mi przez sukienkę serię Basic. Ten sam krój,tylko niebieskie futerko :(

4.
 
Po prawej jest Skelita,która uczy się garncarstwa.
Lalka bardzo ładna,jednak mam wrażenie,że makijaż się nie zmienił :o
Obok jest Robecca,ona spawa jakiś wynalazek.
Robotka dorobiła się ślicznego stroju,ślicznej fryzury,ale... buty są bardzo podobne jak te z jej Fashion Packa ;x Jestem zadowolona z Art Class,aczkolwiek mogło być lepiej.

5.
 
New Scaremester! Zakochałam się w Clawdeen! 
Jest cudowna,te jej włosy,ciuchy... pazurzaste połączenie :)
Jinafire również jest boska. Cieszę się,że będzie miała już 2 lalki. 
Jeśli chodzi o Catrine,to mam mieszane uczucia. Wolę ją z grzywką rozłożoną na boki, nie zaczesaną do góry. Strój też nie powala.

Za lalkami stoi kuchnia Abbey. Dodatkowy pack dla jej zestawu z Ross'em w Home Ick.
Myślę,że za dużo ostatnio plastikowych mebelków,ale kuchnia nie jest zła,a w domku dla lalek - niezbędna :P

6.
 
Ghoul Spirit. Mówiłam już,że jestem okrutnie zawiedziona tą serią.
Moe jest za ładny, Frankie nie powala, Venus również... a Spectra to istna masakra. Czy ja dobrze widzę,czy ma granatowe włosy,czy to kwestia oświetlenia?! Jeśli naprawdę byłyby niebieskie,to jeszcze gorzej... Buty ma z DDG,przemalowane, sukienka podobna do Basic,a ta opaska do niczego nie pasuje.

7.
 
Bardzo się postarali jeśli chodzi o lalki ,,F,C,A!'' :) 
Obcięto tutaj lalkę Cleo,ale już trudno.
Nie wiem która jest tu najładniejsza.
Jestem też zszokowana,że nie ma tu lalki Frankie :O Nie będzie jej lalki?

Podobają wam się te lalki? Która najbardziej?

 

EDIT:
Znalazłam też zdjęcie z Cleo Black Carpet!:
webarella:

Black Carpet Cleo more like perfect
 
Bardzo mi się podoba. Śliczna. 
Podobna trochę do tej z SCOF,przez kolorystykę,ale jednak wszystko jest inne. 
Do tego,możemy zobaczyć całą toaletkę ,,zabójczych gwiazd''! :)


13 komentarzy:

  1. Ta nowa różowa jest córką węża może?
    NP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie animalplanet ;3
      Wąż - Gorgon jeden pies... Skoro tak,to w następnej serii,Deuce powinien mieć kły ;P

      Usuń
    2. Właśnie, to Polsat, telewizja dla porządnych ludzi, a nie XDD

      Usuń
  2. Viperine jest boska. A ja myślałam, że to wampir. Imię mnie zmyliło. Włoski śliczne, ale ja bym ściągnęła jej te okulary. Elissabet zmieniłabym fryzurę na jakiś kok i dała jakiś mocniejszy makijaż. W końcu to królowa. Draculaura ma wszystko ładne tylko te buty. Ja nie wiedziałam, że ona ma taki talent. Abbey też boska, ale opaska nie pasuje. Lepsza byłaby biała lub niebieska. Robecca fajna. Takie ma śmieszne pingle. Skelita za bardzo nie przypomina tej z artu, ale niech im będzie. Spódnicę mogli zrobić trochę bardziej bufiastą. Catrine to tragedia. Jedyne co mi się w niej podoba to buty. Jinafire daję plusa za kucyk i butki, ale czy tylko mi się wydaje, że miała być w sukience. Grr...wszystko zmieniają. Clawdeen wspaniała, lecz widziałabym ją w rozpuszczonych brąz włosach. Frankie ma super sweterek i wogóle, ale buty to mogli dać ciekawsze. All dobrze mówi. Wolny Moe za ładny. A co zrobili z fryzurą Venus? Wygląda okropnie. Spectra lepiej by wyglądała bez opaski. W rozpuszczonych włosach jej do twarzy. Mi sukienka duszki się podoba. Na temat Viperine, Lagoony i Lali już się wypowiadałam. Clawdeen super. Bardzo podoba mi się krzesło na którym siedzi. Właśnie takie są na planach filmowych. Cleo też boska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściągnęłabyś okulary, powiadasz? A chcesz, by Monster High zamieniło się w kamień? XDD Poza tym wygląda w nich super. I nic z Jin nie zmienili, po prostu art był ucięty i wydawało się, że to będzie sukienka, a tu tunika :D Jest super w tej serii, chyba zmienię plany i poczekam na NS. A co do NS - GDZIE MÓJ BILLY?! DAWAĆ MI GO NAŁ!

      Usuń
    2. Widziałam cały art i to była sukienka.

      Usuń
    3. Aha... Ale jak dla mnie se spodniami jest fajnie, tym bardziej że lalek w sukienkach jest od ciula a spodnie to rzadkość, nawet licząc z chłopakami :D

      Usuń
  3. Coraz bardziej przekonuję się do Viperine, jeżeli chodzi o jej wygląd. I Deen bardzo fajna, Cleo też. A Ghouls Spirit - serio, mało wam milionów? Ta seria jest beznadziejna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Clawdeen NS wolałam na arcie, mimo, że to była fryzura ze SO. Nowa mi się nie podoba. Jinafire jest boska, choć te ciuszków trochę bym wyprostowała :D Catrine... Mam w SCOF i na tą bym nie wymieniła. Spectra GS ma nawet ładną tą sukienkę, widać pomysł też był niezły, ale efekt i całokształt do bani. Frankie ładnie tam wyszła. Venus też. Nie wyobrażałem jej sb w grzywce,zawsze myślałam, że to by dziwnie wyglądało przez ten bok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, no i Viperine będzie maine :3 Elissabat od początku mnie nie przekonywała... Z Art Class wg mnie najlepiej wyszły Szkieleta (sorki, strasznie mnie to bawi :D) i Draculaura.

      Usuń
    2. NIE WYOBRAŻAŁEM??XD
      ty jesteś chłopakiem O_O

      Usuń
  5. czy tylko mi ta draculaura bez serduszka,w czarno fioletowych włosach przypomina postać z EAH?tą złą ?1 czy to ma być kolejna reklama ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Elissabat ;) W sumie... nawet podobne są... BŁAGAM,żeby Elissabat była zła ;_; (ale nie tak ''zła'' jak tamta ;P)

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)