piątek, 11 października 2013

Lalki, lale, laleczki?!

Dzisiaj byłam w Centrum handlowym. Nie ma w nim galerii Smyka,  jednak jest mniej znany Toy Planet.  Kiedy weszłam do sklepu, od razu podeszłam do półki z lalkami MH.  Bardzo się zdziwiłam kiedy zobaczyła m na półce..  Cleo i Lalę- I love shoes! Były tam również serie typu, HTC,  13 życzeń itp.  Kolejna rzecz jaka mnie zdziwiła to Howleen basic i 5-pack z serii Skull Shores i Frankie Sweet 1600.  Może z tym wznawianiem  starych serii w Polsce to jednak prawda?  Być może.  Cieszycie się na informacje o wznawianiu serii?  A może chcecie kupić Lalę,  bądź Cleo z. I love schoes?
EDIT:
Wielke sorry, za błędy (już poprawione). Mój telefon jak tylko coś napisze zastępuje to własnymi słowami lub literami :( A post pisałam na telefonie. Przepraszam że musieliście to czytać ://

18 komentarzy:

  1. Popełniasz strasznie dużo błędów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie każdy jest idealny ^^ a co do lalek to zawsze chciałam mieć Clawdeen i Howleen bo ich nie mam

      Usuń
    2. SPECTRA! KOREKTA SIĘ KŁANIA! Tyle błędów w tak krótkim poście... x.x

      Usuń
    3. Marsz mi to poprawiać -.-'' Jak się coś pisze,to się pisze dobrze. Nie z 142432 błędami. (1-2 mogą się zdarzyć,ale ja już się chyba 6 doliczyłam x.x)

      Usuń
    4. O to mi chodzi. " Holween","Zweet 1600" i " I loce schoes". Tak się nie pisze Spectro. Pisz uważnie. Widocznie strasznie ci się spieszyło-.-

      Usuń
    5. Mi to samo. 'Raxu' zamiast razu. 'Dp' zamiast do. 'See' zamiast serie. Zobaczyła,zamiast zobaczyłam. 6 błędów. Dobrze liczyłam.

      Usuń
    6. Sorry,ale to, twlefonu pisałam a on pisze co mu sie oofoba -.- woec sory za blwndy tuvale ja nic na to nie poradze
      Niezalogwana Spwctra

      Usuń
    7. A post pisałam gdiześ o 23 mam mnie poganiała poza tym xD

      Usuń
  2. załuważyłasz cene na ostatnim zdjenciu 119.00
    Domka 1234

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem odwiedzam ten sklep o3o
    Tylko że w tym do którego chodzę nie ma 2 packu Clawdeen+Howleen ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. w tesco jest dużo starych seri np sweet 1600

    OdpowiedzUsuń
  5. tez byłam w toy planet i były 13 wishes i i love shoes...były też toralei basic i frankie basic!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już je dawno widziałam — w sklepie Lego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam za błędy, wyjaśniam w poście skąd one są.

    OdpowiedzUsuń
  8. A tak z ciekawości - ile kosztował dwupak Howleen/Clawdeen i pięciopak?

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super kupie może jak będę w takim sklepie podobają mi się te lalki sa super

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)