piątek, 4 października 2013

A może jednak?

Polska grupa MH mówiła, że Polska premiera 13 Wishes będzie już w październiku. Zastanawiam się, czy na pewno się nie pomylili (w późniejszych pytaniach obstawiali przy swoim), a teraz mam niepodważalny dowód:

Według powyższego obrazka film na DVD ma pojawić się już 17 października. Na prawdę mnie to zaskoczyło, przecież tłumaczenie filmu zwykle długo im zajmuje, nie mówiąc o DVD.

Co myślicie o powyższym obrazku? Tym razem nie będziemy musieli tak długo czekać na naszą wersję językową?
Za info dziękuję Oceanii Blue ;)


10 komentarzy:

  1. Zazwyczaj dziękuje się za newsy -,-
    ~Oceania Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh! Na śmierć zapomniałam! Bardzo przepraszam! Już edytuję...

      Usuń
    2. To był żarcik, ale dziękuje :*:*
      ~Oceania Blue

      Usuń
  2. Drogie polskie MH... w paździrniku jest Halloween, nie Prima Aprilis, więc bez takich żartów. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wgl to ciekawa jestem głosów Gigi i Twyli. Orginały mi się bardzo podobały, szczególnie Twyli - jej był taki inny. W polskim pewnie dadzą jakieś piszczałki, ale trudno ;)

      Usuń
    2. Mnie się bardzo spodobał głos GiGi. Wolę chyba jednak polskie głosy, nie znoszę angielskiego dubbingu Clawdeen >.<

      Usuń
    3. I Lagoony O_o
      ~Oceania Blue

      Usuń
  3. Ojeju, ale fajnie było by, gdyby to była prawda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe, bo mówią, że to nie pomyłka: w każdym następnym pytaniu, czy się nie pomylili jak z Grimmily, mówią, że odpowiadali już wcześniej, a więc utrzymują, że 13 wishes bydzie już w październiku :D

      Usuń
  4. Na wiki pisali że emisja telewizyjna ma być już 8 października @.@

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)