niedziela, 20 października 2013

Dziwactw ciąg dalszy. Prawdziwe czy nie?

Ostatnio dodałam przypuszczalnie Meowlody i Purrsephone. 
Teraz mam też równie dziwne ''nowości''.
Nie wiadomo czy są orginalne,ale ponoć mają być to jakieś specjalne zestawy na 2014.

  

Kolejne dziwne bliźniaczki. Teraz nie wiem czy to są na pewno kotołaczki. 
Widać,że nie mają kocich uszu,tylko granatowowłosa posiada rogi.
 Zdjęcie wygląda na oryginalne,jednak w tym świecie wszystko można podrobić.
Rzeczywiście,wyglądają mi na kosmitki.
Wzrok złowrogi... czyżby jakieś ciemne charaktery?

 

Tutaj mamy C-A-M. Ponoć wyciekło do internetu tylko jego zdjęcie,ale będzie jeszcze z nim inna upiorka.
W sumie... to i bliźniaki się razem pokrywają. C-A-M też ma jakiś groźny wyraz twarzy i też wygląda na kosmitę,jednak... znacznie różni się od granatowowłosej i jej siostry.

 

Tu jest najprawdopodobniej Lagoona.
Ponoć jest przygotowana do czegoś w rodzaju Frankie SS na piątek 13, w roku 2014 lub w specjalnej edycji na jakieś święto.
Już zalatuje mi jakaś niezgodność.
Sukienka nie przypomina typowo MH'ową,a lalka nie wygląda mi na proporcjonalnie zgodną.
Ewentualnie,że będzie jeszcze jakaś niższa od Howleen i Twyli...

Nie wiem jak wy,ale ja wyczuwam tu jakąś podpuchą. Bliźniaczki wyglądają nawet na oryginalne, C-A-M też,ale ''Lagoona'' jakoś tak niezbyt.

Myślicie,że pokazane lalki okażą się prawdziwe? Podobają wam się? 


34 komentarze:

  1. Jak dla mnie to to wszystko jest ochydne. Tylko lagoona ok, ale i tak wgl nie jak ine lali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, żałosne Verca,że się tu pokazujesz. Za plecami obrabiasz nam dvpy,jaki to mamy blog badziewny,a sama tu przychodzisz... Boże,widzisz i nie grzmisz!

      Usuń
    2. Przekaż swojej koleżance,że niech zrobi choć w połowie tak świetny nagłówek co Lorrik, wtedy możemy gadać -.-''

      Usuń
    3. Mi się podoba nagłówek Lorr i nie wiem o co ci chodzi.

      Usuń
    4. Przecież czytałam jak gadałyście jaki to on okropny -.-''

      Usuń
    5. Nie, bo dream napisała ,,okropny co nie? '' a ja napisałam ,,nie wiem, jak już postać dyli'
      '

      Usuń
    6. Thor,Thor,Thor i Thor...Thor,Thor...THOR. Thor,Thor... Ciągle wszyscy wspominają o THORZE.

      WHY?! TELL ME! Czemu nikt nie wspomina o Lokim? Nawet idioci którzy nie mający pojęcia o mitologii nordyckiej wiedzą kim był Thor...A Loki?! Myślą, że mówię o fryzurze... WHY?! WHY?! WHY?!
      GDZIE TU SPRAWIEDLIWOŚĆ?!


      ^^

      Usuń
    7. Co to jest loki ? Podaj linka jeżeli to film

      Usuń
    8. Anonimku... przygotuj się na bolesną śmierć z rąk Ann lub Lorr (zależy która wróci 1) XDD
      PS. DYLL TO MÓJ TEKST XDD

      Usuń
    9. Aleksa dlaczego sądzisz że to laggona ?

      Usuń
    10. *Lagoona.
      Tak było w moim źródle,że jest to prawdopodobnie ona.

      Usuń
    11. Ann, ja nie wiem co to Thor. To dobrze? =)

      Usuń
    12. Nie 'co' tylko KTO!
      (Myśli: Okazja do nawrócenia pogana, Muahahahahahaha! Może TTDW będzie mieć większą sprzedaż biletów ^^)

      Loki występuje w filmach: ,,Thor 3D'' oraz ,, The Avengers''


      Lorr:
      Zagłada ludzkości jest ciekwasza ^^
      Poza tym mogłaś odwołać się do postaci Zeusa, on też piorunami włada :P

      Usuń
    13. 19!
      I świętujmy! Komputer mi działa ^^

      Usuń
    14. P.S. Nikt Zeusa nie lubi, Hades i Ares najlepsi ♥

      Usuń
    15. Naprawiacz ^^
      Tyle że znowu zapomniałam swojego hasła i numeru GG. Jutro się zainstaluje, dziś jestem zbyt leniwa...
      Cztery dni bez internetu ( nie licząc na telefonie)... Coś złego musiało się ze mną stać. Pytanie: co?

      Usuń
    16. Aaaa... To dlatego nie odpisujesz na gg. A oglądałaś w piątek o gościu, który 70 lat przespał w lodowcu? :P

      Usuń
    17. Kapitan Ameryka? Taaaaaak ^^
      Red Scull miał początkowo grać w Avengers z jakimiś czteroma innymi ale w końcu Lokiego wybrali

      Usuń
    18. A skoro o Avengers mowa: Zgadnij, kto sobie wczoraj wieczorem obejrzał? ^^
      Ach... Loki i jego tekst na końcu :D

      Usuń
  2. Ja się boję,czyżby horrory o kosmitach przyszły też do Mh ?.Oliwy do ognia dodaje fakt że mają czerwone oczy.I nic o nich nie wiemy.RAAAATUNKU ja się boję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :P Mnie się podobają,wyglądają na złe *O* Czarnych charakterów tak ostatnio mało w MH... A jeśli już są to lalek nie mają (Cień Gigi ;_;)

      Usuń
    2. Kosmitki-od razu kojarzy mi się z Novi Stars.

      Usuń
    3. Zgadzam się z Ally. Jedyne złe charaktery to: Toralei(bo do najmilszych nie należy) i Nefera. A i Elissabat wygląda mi na nienajmliszą:)
      Kizia Mizia

      Usuń
  3. T ostatnia to nie może być lalka MH. No po prostu, nie może ;_; A te pierwsze - hm, jak dla mnie to jakieś kosmitki z planety kotów, mają taką plamę na ryju XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się od razu spodobały*.*
      Kizia Mizia

      Usuń
  4. Hmmm... Mi się wydaje,że te bliźniaczki z pierwszego zdjęcia to są naszę Purr i Meow, tylko to zdjęcie nie jest jeszcze przez Mattela dopracowane, lub nie chcą dużo pokazywać... CAM to może być jakiś demon czy coś... A ta Lagoona...hm... Może to prototyp,i stworzą większe?

    Chocolatte Monster.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze to są na 100% Purr i Meow, tylko nasycenie kolorów jest zmienione. C-a-M też jest zmieniony. Ostatnia lalka to pewnie dziecko, w końcu w jednym odcinku MH było, że dzieci mają duże głowy i małe kończyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też mi się coś tak z tymi kolorami wydawało, że coś namieszali, ale na cholerę im to, mogli zostawić te które faktycznie były na zdjęciu i bardziej rozmazać, nie wiem xD

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)