środa, 23 października 2013

Nowe zdjęcia Art Class

Całkiem niedawno pojawiły się nowe zdjęcia z serii Art Class. Są one dużego rozmiaru, więc będziemy mogli lepiej się przyjrzeć zarówno lalkom, jak i artom.


Poza Draculaury jest nawet ładna, jej włosy prezentują się świetnie. Niestety, nie to, co na lalce. Nigdy nie lubiłam połączenia żółtego z różem, ale tutaj naprawdę nie wygląda to zachęcająco.


Abbey mnie oczarowała. Jest idealna! Gdybym nie miała już jej lalki, możliwe, że bym się o nią pokusiła. Jest jednak coś, co mi nie pasuje: dlaczego na art'cie futerko córki Yeti jest biało-szare, a lalki niebieskie? Wątpię, aby to był błąd w produkcji, więc najpewniej jest to pomyłka ze strony projektantów.


Mam odczucie, że w prawie każdej serii Robecca wygląda tak samo. Nie wiem, dlaczego, po prostu tak mam. Fiolet mocno kontrastuje z kolorem jej ''skóry'' i nie prezentuje się to zbyt dobrze. Jednakże, strój jest nawet uroczy.


Skelita jest naprawdę ładna, jednak mam wrażenie, że jej strój jest ''sklejony'' z dwóch zupełnie różnych materiałów, które mimo wszystko bardzo dobrze ze sobą współgrają.

Na sam koniec, zdjęcie wszystkich lalek.


Ogółem, jest to naprawdę bardzo ciekawa seria, w której znajdujemy dwie postacie główne: Abbey i Draculaurę, oraz uczennice, jedną, która pojawiła się w innych seriach zaledwie kilka razy, i drugą, która jest pierwszy raz w nowej odsłonie.

Która postać z Art Class prezentuje się najlepiej?


15 komentarzy:

  1. Moim zdaniem najlepiej wyszła im Skelita ( jak tylko seria wyjdzie do sklepów będę się za nią rozglądać). A najmniej podoba mi się Robecca. W jej stroju podobają mi się tylko buty :P

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tak samo co do Robbeci. Może to przez jej fryzurę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Arty Lali i Ab są absolutnie cudowne! Ciekawie wygląda Abbey w lokach, jednak zdecydowanie bardziej wolę ją w prostych. Z lalek podoba mi się tylko Skelita :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Clawd wyszedł bombowo. :D Art Lali boski. Ten pędzelek w ustach! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. ... WAT?! Anonimku, jest nas wystarczająco -.-'' Nie będzie żadnej nowej osoby.

      Usuń
    2. Kiedy dodasz na bloga kolejne przygody spectry ???

      Usuń
    3. W następnym tygodniu. W ten jadę na wesele,w niedzielę odeśpię. Jutro uczyć się musze mocno a w piątek spakować się na poniedziałek. Nie ma mnie jednym słówkiem ;3

      Usuń
  6. Arty Abbey zawsze są świetne
    .
    .
    .
    .
    .
    Jeśli jest na nich Ross XD
    A tak na setio to ten AA jest najświetniejszym ze wszystkich w tej serii, a lalka tylko to psuje. Ciekawe czy zrobią odcinek z serii AC, bo Scaris był, 13Wsh było, a AC już się doczekać nie mogę;D
    ;D
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  7. lorraine umiesz robic OC w paińcie BO WĄTPIE W GIMPIE TO KAŻDY GŁUPI POTRAFI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idąc tym tropem masz na myśli, że to Ty potrafisz robić postacie w Gimpie, a skoro każdy głupi to potrafi, to Ty rówież jesteś głupi/a.

      Usuń
  8. Z artów najładniejsza Abbey (cuudoo!!) a z lalek Skelita :) Będę na nią czyhać...

    OdpowiedzUsuń
  9. O! O! Buty Lali! To te, które myśleliśmy, że są Catrine :3
    Może już to ktoś zauważył, ale ja dopiero teraz xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)