piątek, 11 października 2013

Małe dopełnienie :)

O samym Comic Conie się rozpisała Aleksa, jednak znalazłam jeszcze dwa zdjęcia, będące tytułowym dopełnieniem:
Kuchnia Abbey. Na zdjęciu z FCA za dużo nie było widać, tu możemy zobaczyć cały zestaw :) Mnie się osobiście mebelki podobają, jednak gdy mają należeć do Abbey, królowej zimy w Straszyceum, dodałabym więcej "lodowatych" elementów. Bez problemu kuchnię można by przypisać Draculaurze, ze względu na kolor.

Prawy profil Viperine. Niby nic wielkiego, ale wiedzieliście, że córka Gorgony, prawdopodobna siostra Deuce'a, ma z tyłu białe włosy? Ja nie. Myślałam, że są całe różowe. Trochę się na tym zawiodłam, jednak Viperine od początku ujęła mnie za serce, dotąd nic tego nie zmieniło. 

Co sądzicie o kuchni Abbey? A o białych włosach Viperine?


12 komentarzy:

  1. Nie rozumiem początku -,- Chora nie jestem,no może zmęczona po całym tygodniu,a posty rano dodawałam,bo szłam na 10.00 i nie miałam co robić ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ally?! Ty zmęczona?!

      Usuń
    2. No dobra, nie po całym tygodniu. Powiedzmy,że wsio mnie boli,że ledwo siedzę ;* Ale tydzień też robi swoje ;x

      Usuń
    3. Chodziło mi o to, że pisałaś, kiedy ja byłam w szkole :D Mg usunąć.

      Usuń
    4. Ja ogarnęłam, bo też o tym pomyślałam, ale zauważyłam, że było dwuznaczne i wyszło trochę nie teges :/

      Usuń
    5. Też po komentarzu All skumałam co nie tak. Usunęłam to, mam nadzieję, że to nie kłopot.

      Usuń
  2. Czemu jest Abbey a nie ma Heatha? Co to ma niby znaczyć? To mnie już zniechęciło do tych mebli. I faktycznie, gdybym widziała same meble, pomyślałabym, że to Lali :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co się stalo z Lorr?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co miało się stać? Nie pisze,bo nagłówek nam robi. Kawałek widziałam i warte jest jej ''obijania''. Sama pisała,że może nie pisać przez parę dni ;x

      Usuń
    2. a kiedy wyniki konkursu monster teacher

      Usuń
    3. Jak Ally odzyska laptopa :D

      Usuń
    4. dzieki za info dyla

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)