środa, 16 października 2013

Już jutro premiera?

Prawdopodobnie już jutro będzie w sieci sklepów Empik dostępny film 13 Wishes w polskiej wersji językowej!:

 
 Dzięki zamówieniu przez internet owego filmu, celowo lub przypadkiem zdradzili nam datę premiery :)
Pokazano też polską okładkę. 

Czekam!
Mam akurat parę złotych w skarbonce,
może w najbliższym czasie wybiorę się do Empika w moim mieście :>
W angielskiej wersji 13 Życzeń bardzo mi się spodobało, mam nadzieję,że nie zawiodę się na polskiej wersji!

Kupicie ten film? Obejrzeliście go już w języku angielskim? 





21 komentarzy:

  1. Ja, poczekam na 18-ego, i zakupię 13 życzeć, w straszliwej serii filmów. :)

    Jeśli chcecie mogę zrobić dla was, opis lalki Catty Noir. Jestem jej szczęśliwą posiadaczką. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam Catty. W poniedziałek dostałam *_* Piątka:)
      Kizia Mizia

      Usuń
    2. Było już mnóstwo reviewów Catty, nie myślę, by było nam to potrzebne ;) Osobiście też posiadam Catty, i jak już to sama mogłabym się też zająć.
      Ale dzięki za chęci :*

      Usuń
    3. NAWET MOJA KUZYNKA MA CATTY,A JA NIE ;_____; (Tak wgl pozdro dla niej XD)
      Czy tylko ja tak cierpię na bez CattyNoirowość? ? ;c (XD)

      Usuń
    4. Ally ja też na to cierpię!

      Usuń
    5. Ja też! Parę dni temu widziałam ją na żywo w Tesco... BOSKA!!!! Ale... na tą chwilę ma m w portfelu 30 zł ;/

      Usuń
    6. Nooo...Chociaż podob ami się Viperine@.@ to jak zobaczę jakąkolwiek lalkę MH(oprócz GB i SSh) to od razu mi się podoba, a zwłaszcza jak jest np. jedna rochelle i trzy frankie, to Rochi od razu mi się podoba;) a Catty jast śliczna:o
      Na allegro sprzedają podróbkę Webarelli- buty ze wstążek, krzywy makijaż i oszukana(delikatnie mówiąc) spódniczka i bluzkao.o. Nie wiem, jaką lalkę przerobili, al e300 zł... no ludzie! Ale za to na pewno zakupię Vippy, jak stanieje +.+
      JVV

      Usuń
  2. Najbardziej ciekawi mnie Polski dubbing Twyli i Gigi :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, mnie też. Uwielbiam głos Twyli, ale po polsku pewnie dadzą jakiś skrzek xD

      Usuń
  3. zobaczymy tam pierwszy odcinek EAH! Nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w jakim sensie? to znaczy ze bedzie odcinek ever after high po polsku ????????????????

      Usuń
    2. Wkręcasz nas *-* Ale jazda! :3

      Usuń
    3. Ey, faktycznie! A to oznacza... LALKIJUŻNIEDŁUGO *-*

      Usuń
  4. Od jutra ten film będzie można zakupić w kolekcji w kioskach ;D
    http://4.bp.blogspot.com/-si3fNlPSmx4/Ul1q6AiBLHI/AAAAAAAApD0/69nOKm1gj98/s1600/1.jpg
    ~Oceania Blue

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak długo na to czekałam napewno obejrze ( jestem 17 w dziennku ale się trafiło :3)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mamuś jutro jeddzie do miasta i mi kupi 13 Życzen po polsku i new gazetę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wolę poczekać, aż będzie premiera na Disneyu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jutro mi mama kupi*_* Ciekawe, czy będą te trzy bonusowe odcinki:)
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajowo. Tak wgl w Carrefour może sobie kupić kubki ze słodyczami z mordami naszych upiorek za jedyne 8,99, jak kogoś to interesuje xD (ach to bycie na bieżąco z nowościami z marketu XDD)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)