sobota, 5 października 2013

Trochę o naszej tajemniczej, poprzedniej właścicielce lampy Gigi,

Tak jak w tytule, na Monster High Wiki pojaiwło się więcej informacji o tajemniczej poprzedniej właścicielce lampy, tekst jest na wiki, jednak ja postanowiłam opisaćwiększość własnymi słowami:

Fawn, była pierwszą właścicielką lampy z Gigi Grant. Żyła setki lat wcześniej, przed ukazanymi w filmie wydarzeniami. Upiorka ma słodki,lecz zarazem silny charakter i mocno stąpa po ziemi. Wygląd pominę,bo wiecie jak wygląda. Nie wiadomo jeszcze jakim potworem jest Fawn. Zgodnie z nazwą może być albo Faunem, albo wróżką albo jeleniem, chociaż to ostatnie nie za bardzo kojaży mi się z potworem. Skoro nie wiemy nic jakim jest potworem, nie znamy również jej rodziny. Fawn przyjaźniła się przez jakiś czas z Gigi, jednak ich znajomość szybko się skończyła. Fawn prawdopodobnie nie ma zwierzątka, jednak istnieje taka opcja. Nie znamy również relacji miłosnych Fawn. Coś o potworzycy dowiedizeliśmy się już w lipcu 2013, jednak było to bardzo nie wiele gdyż Erin Fitzgerald zapowiedziała,że podłożła głos do owej tajemniczej postaci. Dowiedzieliśmy się jak brzmi filmowy głos Fawn, po przemierz filmu "13 wishes".

Podoba Ci się ta postać? A może wiesz już jakim dokładnie potwrem jest Fawn?




6 komentarzy:

  1. Fajnie ;) Ja obstawiam fauna lub Bambiego :D

    Czy tylko mi się nie ładują nowe komentazre w "Pytania i Odpowiedzi"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej Bambi, bo faun wygląda od pasa do góry jak człowiek, a tylko nogi ma takie z kopytami i owłosione. XD

      Usuń
    2. A dla mnie raczej faun, spójrzcie na jej imię " Fawn". Wystarczy zmienić jedną literę w polskim, a w angielskim czyta się tak samo jak nazwę tej istoty :)
      Kizia Mizia

      Usuń
    3. Filmu nie oglądałam, jednak zdaje mi się, że je imię wymiawia się podobnie jak Dawn, czyli F(o/a)łn.

      Usuń
    4. Fawn nie może być 1 właścicielką lampy, bowiem ktoś musiał wcześniej stworzyć Wishp, która z każdym następnym finderem stawała się coraz bardziej zazdrosna o Gigi. W filmie była pokazana jakaś monsterka, która stworzyła Wishp.

      Usuń
  2. Fawn jest prawdopodobnie córką kobiety-jelenia w którą wierzyli Amerykanie czy jakoś tak, tak pisze na fandomie. I jest bardzo nieśmiała. I unika związków, jeżeli chodzi o miłość.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)