czwartek, 24 października 2013

Halloween'owa strona MH!

Pewnie już przywykliście do tego,że jak biorę wolne to i tak piszę :P
Mam dla was zastrasznistą nowinkę. Od niedawna zmieniona została strona MH:


Moim zdaniem zmiana jak najbardziej na +! Strona wygląda upiornie.
Do tego,wprowadzono kilka (chyba) stałych zmian. Od teraz nie ma skrótu do opisów.
Pojawił się za to pasek,z którego wybieramy na głównej stronie,jakie BIO chcemy przeczytać. Opisy też zostały zmienione. Ich wygląd jest zupełnie inny!
Obrazeczki... zdradziły też parę nowych póz i tych,które nie są w opisach,ale są w miarę nowe :)
Dodano też opcję ,,profilu ucznia''. Można zrobić swoją postać.
nie wiem jednak jak to działa,bo niestety nie mam tam konta.
Mamy też możliwość zrobić jakieś fajne dodatki na święto Halloween. 
Niektóre były już wcześniej (jak tu już widzę - przepisy).
Może kiedyś się przydać :)

Nie wiem jak wy,ale jestem bardzo zadowolona,szkoda tylko,że nasza strona stoi jeszcze na etapie 13 Życzeń :/

Co sądzicie o nowym wyglądzie strony? Podoba się wam? Skorzystacie z pomysłów na Halloween?

PS. Od Lorr
Zostali dodani nowi partnerzy. W zakładce był spory bałagan, tak więc jeśli ktoś miałby ochotę nam partnerować, niech napiszę komentarz w ,,Partnerach''.


13 komentarzy:

  1. Fajny wygląd, ale szkoda że na zagranicznej stronie :(

    PS: Dzięki, że weszłaś na mój blog. Nie spodziewałam się :o

    OdpowiedzUsuń
  2. No Lorr. Nareszcie namierzyłam cię na fejsie. Trudno było, ale się udało. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle polska strona MH zacofana -_-'

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  4. A więc po to ten banner z Frankie... NOWE PROFILE POSTACI! :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie wywala na polską stronę MH, jeżeli będziesz mogła to podaj link.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)